Hej Aminoer :) Jeg vil forsøge at gøre dette kort og enkelt: På skats hjemmeside står der "Du skal betale told af varer købt i lande uden for EU, der koster mere end 1150 kr." Hertil er mine to spørgsmål så 1. Hvad så hvis jeg bestiller en ordre indholdende én vare til 1000 kroner, og en anden vare til 500 kroner. Vil de to varer så samlet overstige de 1150 kroner, som skat nævner, hvorefter jeg skal betale told? Eller vil de betragtes enkeltvis, og derved ikke overstige de 1150 kroner? 2. Hvad hvis jeg bestiller en ordre indholdende en enkel vare til 1000 kroner (som jo ikke overstiger de 1150 kroner), kan jeg så bare bestille en ordre til en time efter? en dag efter? eller en uge efter for den sags skyld? Altså, hvornår nulstilles kvoten, så at sige? Det skal siges at jeg er hvad man kunne kalde meget, MEGET grøn på dette område, hvilket er grunden til, at jeg hellere vil spørge en gang for meget end en gang for lidt. På forhånd tak for hjælpen :-) - Mads |
Så vidt jeg husker så kan du godt. Du skal stadigvæk betale det gebyr til PostDanmark 180,- mener jeg det er på. Samt fragt og moms.