Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hjælp frames og dp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan checker jeg om om min side er lavet i frames. Hvis den er hvordan får jeg det så lavet om så den er mere seo venlig.

Iflg. Rosenstand skulle den komme noget bagud i seo hvis det er i frames.

Hvor checker jeg siden for duplicate content sådan som google ser det både artikler katagorier og produkter.

Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 21:25

Slet ingen seo folk til stede

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:48

Det er nogle lidt brede spørgsmål.

Et site opbygget i frames, kan ikke umiddelbart genkendes uden at gå på opdagelse i koden.

Har du ikke styr på kode, er det svært at forklare - post et link så er vi 10.000 der kan svare dig hurtigt.

DC er også et meget langt svar. du kan læse lidt om det her

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:50

Hej felix,

Jeg formoder at du taler om opbygningsmetoden "frameset". Det er meget simpelt at tjekke. Enten kan du se det i kildekoden. Alt efter hvilken browser du benytter, kan du klikke på indstillinger og så "vis kildekode"

Du burde også bare kunne højreklikke et sted på din hjemmeside. Hvis der står noget lign. "vis kun denne ramme", benytter den side frames.

Prøv eventuelt at smide et link. Så kan jeg meget nemt tjekke det for dig :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:59

Det er forholdsvist simpelt at tjekke om sin hjemmeside er lavet i frameset, ikke at forveksle med iFrames som er noget andet, men i måden den fungerer på, reelt det samme. Men er der brugt iFrames på en hjemmeside, er det ikke ensbetydende med at hjemmesiden ikke er søgemaskinevenlig, da det fx tit bliver brugt til FB og mange andre ting.

du skal kigge i kildekoden for hjemmesiden, dette gøres bedst ved at gå i browserens menu under vis -> kilde (i internet explorer). ser du der teksten "<frameset" er din hjemmeside lavet i det.

DC tjekker du ved at lave en simpel site søgning (site:domæne.dk) på Google, og derefter navigere du til sidste side, så skal Google nok fortælle dig hvis du har DC på din hjemmeside. hvis du gerne vil se hvilke sider Google ser som dobbelt indhold, skal du dog på et lidt større detektivarbejde, når du ikke ved hvad du skal se efter.

men du kan få tips til DC og hvad der er DC her

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 22:30

Jeg kan se at google indexere både med og uden www så det skal der kigges på

Hvad med frames, hvornår er det godt og hvornår er det skidt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)