Er der nogen templates man kan bruge for denne side på ens webshop? En template der dækker en lidt ind. |
Er det i det hele taget nødvendigt at ha' det stående på sin webshop?
Er der nogen templates man kan bruge for denne side på ens webshop? En template der dækker en lidt ind. |
Er det i det hele taget nødvendigt at ha' det stående på sin webshop? |
Hej Johnny jeg forstår desværre ikke hvad du mener, kan du prøve at præcisere det lidt? |
Where there is harmony, there is victory :)
Det er fordi jeg har lavet en prestashop, og der er en del CMS der medfølger som "Forsendelse / Lovgivning / Om os / Dine vilkår og betingelser for brug / sikker betaling. Jeg ved hvad jeg vil skrive i de fleste, men lovgivning, og dine vilkår og betingelse for brug. De to sider ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal skrive i. Kan se de fleste webshop har fjernet dem, men er det lovligt ikke at ha' det vist? |
Er det ikke noget ala http://cdon.dk/kundeservice/k%C3%B8be-_og_leverancevilk%C3%A5r/ ? Desuden har jeg hørt lidt om at man skal oplyse hvis ens hjemmeside gemmer cookies? Er dog absolut ikke sikker på det da der lige er kommet en ny lovgivning på det område. |
Where there is harmony, there is victory :)
Jo sådan noget. Tror jeg vil notere cookies bliver gemt, bare for en sikkerheds skyld. |