Virksomhed i opstartsfase søger udvikler/mediegrafiker, som brænder for at blive iværksætter.Jeg søger en person, som kan tage del i virksomheden på ligefod med mig – som partner. Jeg har brug for en, som har tiden og lysten til at være med til at opstarte en ny virksomhed fra bunden. Jeg er studerende lige nu, men er færdig til januar 2014, og har fra juni 2013 og frem til december en traineeperiode, hvor jeg kan arbejde fuldtid med virksomheden. Du kan læse om konceptet længere nede. Det eneste jeg, som beskrevet mangler, er en der kan hjælpe med at udvikle og designe hjemmesiden. Dit arbejde vil være:
Du må meget gerne kunne fremvise reference(r), fra tidligere projekter. Dette er dog ikke et must. Jeg ser gerne, at du selv bor i eller omkring Østjylland, da vi kommer til at skulle mødes en del. Men igen, melder den HELT perfekte person sig, så er demografien selvfølgelig ikke en hindring. Konceptet bag virksomheden er en ny portal for boligsøgere. Det revolutionerende ved idéen er, at der er et vidt spektre af samarbejdspartnere, hvilket gør, at de stigende flaskehals problemer for boligsøgere i de større byer, kan forebygges. Samtidig bringer konceptet en helt ny måde at behandle boligsøgere, samt udlejere på. Er du interesseret i at høre mere, så kontakt mig herinde, og fortæl lidt om dig selv og dine erfaringer. Lidt om mig: Alder: 23 år By: Aarhus C Uddannelse: Markedsføringsøkonom med speciale i innovation (2010-2012), Professionsbachelor med speciale i innovation og entrepeneurship (2012-2014) Jeg ser frem til at høre fra jer.
Sig gerne til, hvis der er noget jeg har glemt.
Mvh.
J.Løhde
|
Jeg giver lige indlægget et onsdags bump :)