Det skal være såkaldt type 4 bits, det er den bedste kvalitet til håndværkere.
Jeg ved endnu ikke hvor mange jeg skal bruge, det kommer også an på købspris, og hvor mange de minimum vil fremstille pr produktion.
Men det er meget vigtigt at deres produkter er godkendt til det danske marked, og er af høj kvalitet.
Har aldrig hørt om type 4 bits (hvor har du det fra) derimod handler det om ståltype, hærdning, samt præcis bearbejdning. For at få en pris bliver du da nødt til at specificere hvor mange du skal bruge! Hvordan kommer du på at bits skal være godkendt på det danske marked???
De bedstre bits finder du nok i Tyskland (måske japan) men husk at kvalitet koster.
Type 4 bits er en bits som skulle være ( såvidt jeg husker ) op til 10 gange stærkere end de normale bits, og selvfølgelig også dyrere.
Jeg ved godt at prisen afhænger af hvor meget man køber, men søger en kontakt til en fabrik som man så kan snakke pris og mængde med. Men der skulle vist ikke være mange som kan fremstille dem. Men tænker bare at det må være væsentlig billigere at få dem fra f.eks Japan end Tyskland??
Som Ravn nævner er det en god ide at få defineret de mængder du søger først, da det kan bestemme om du skal søge en grossist/agent eller kan gå direkte til producenterne.
Taiwanesiske producenter er kendt for god kvalitet af bits og relateret håndværktøj og producere typisk på egne fabrikker i Taiwan eller Kina mainland.
Glem ideen om "Dansk godkendt" og type 4 men sats især på at finde en leverandør der har kunder i vest europa, som kan producere i krom-vanadium (den bedst egnet legering til værktøj generelt) og som kender smede/vox støbe processen.
Hvis dine volumer er høje nok kan jeg muligvis hjælpe dig med kontakt til nogle producenter jeg tidligere har brugt på værktøj til netop det danske marked.