Og jeg ønsker en verden uden forsmåede ignoranter, ingen af vore ønsker kan opfyldes. Når du skriver: Produkterne har fantastiske pharmaceutiske egenskaber; bl.a. er der produkter der virker mod Psoriasis, Hårbunds-psoriasis, hårskel, sårheling, anti-age, uren hud og meget andet.Så er det ganske enkelt en overtrædelse af markedsføringsloven, såfremt det er kosmetiske produkter. Og derudover er det jo i sig selv ren vrøvl at skrive noget virker mod anti-age, da det udsagn er lig aldring. Hårbund skal hedde hovedbund, Mere viden Lov om markedsføring jfr. Markedsføringsloven gælder for markedsføring af produkter, hvor der ikke i medfør af særlige regler, som f.eks. kosmetikbekendtgørelsen er fastsat særlige regler med hensyn til markedsføring af disse. Markedsføringen skal i det hele taget være korrekt, hæderlig og sandfærdig, og de erhvervsdrivende skal optræde loyalt og ærligt. Forbrugerombudsmanden fører tilsyn med loven. Bemærk, at en ny markedsføringslov er trådt i kraft den 1. juli 2006. Reglen vedrørende vildledende markedsføring vil fremover være reguleret af lovens § 3. |
flunte70:BusinessMaroc - flot kommentar: jeg søger forhandlere - ikke smagsdommere - så hold dig bare fra tastaturet...
Du har postet i et debatforrum, så du kan ikke fraskrive dig muligheden for at dit indlæg debatteres.
BusinessMaroc:Og jeg ønsker en verden uden forsmåede ignoranter, ingen af vore ønsker kan opfyldes.Jeg vil bede dig om at skrue lidt ned for retorikken, trådstarter har oprettet en tråd hvor han søger forhandlere/samarbejdspartnere, så prøv at holde debatten på sporet. Du er velkommen til at oprette en anden tråd, hvis du ønsker at debattere emnet yderligere.
De bedste hilsner
/Brian