Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge varer på Amazon og ASOS?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle har erfaring med at sælge på Amazon og i så fald hvilke, samt hvilke produkter.

På nuværende tidspunkt sælger jeg mine varer gennem flere sites i Danmark og udlandet, men går hele tiden i stå med Amazon, da det at oprette butikken er meget tungt.

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Fra  xspance Skrevet kl. 17:55

xspance har hjulpet en hel del kunder med at sælge på Amazon og eBay, og de sælger alt fra økologiske håndtasker, sko, børnelegetøj til musikinstrumenter.

Så der er rigtig meget salg at hente på Amazon. Vi har kunder som på et halvt år fik million-omsætning.

Vi integrerer med flere webshops, og gør hele processen med at få ens produkter til salg meget let og hurtig.

Desuden overføres alle ordrer til ens shop, så man kan fortsætte med at ekspedere alle ordrer som man plejer.

Det behøver hverken være dyrt eller besværligt at nå ud til resten af Europa, og ifølge FDIH foregår 30% af al handel i Europa på markedspladserne, så der er rigtig meget omsætning at hente.

(P.s. jeg er grundlægger af xspance)

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 23:59

Hej Lise,

Jeg har helt klart anbefale dig at benytte Xspance løsningen. Det er helt genialt, og deres support er helt fantastisk :-)

Selvom det tager lidt tid at komme igang og få oprettet og oversat alle produkterne, så er det det hele, værd. Og udgiften er minimal.

Jeg har i hvert fald indset, at der ikke er nogen fremtid i kun at sælge varer i lille Danmark. Specielt ikke hvis man opererer i et meget konkurrence præget marked.

Der er et kæmpe potentiale på Amazon, især fordi det er en side der typisk lægger øverst på Google ved søgninger, der ikke begrænser sig til DK.

Held og lykke! :-)

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)