Hej Amino bruger Jeg sælger brugskunst fra Østen, og sammen med en kammerat har vi nu kastet os over at skulle lave en hjemmeside, reklame på facebook , samt webshop. Vi har kun meget lidt erfaring med at lave hjemmeside, så vi er lidt grønne! Så kom endelig med ris og ros til de 3 sider. Er SEO, affiliate, google Adsense noget jeg skal fokusere og bruge penge på i forhold til min side? Mine kundekreds køber mest buddha figurer, træelefanter og tørklæder, så jeg har også købt domænerne træelefanter.dk og buddhafigurer. dk Da jeg først til marts 2013 får en masse nye varer hjem, har jeg lidt tid til at gøre min side bedre. Så lidt hjælp kunne være dejligt :) vh. Peter Lundberg Nielsen |
Hej Peter,
Affiliate marketing og Google AdSense vil aldrig være vejen frem når du har en webshop, så de to begreber kan du hurtigt glemme alt om. Derimod er SEO meget relevant, da det kan få dig til at blive mere synlig på Google. AdWords kan samtidig hjælpe dig til at få mere trafik til din side fra netop Google, så det bør du også kigge nærmere på.
mvh
Tobias Ehlig