Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Watch Us I/S Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere!

Jeg er ny her på sitet, og blev henvist af en ven, der sagde der var en masse kloge hoveder herinde?

Jeg har interesseret mig for sportsbetting i et par år nu, og har set forskellige hjemmesider, som giver tips til andre betting interesserede. Jeg ønsker ikke at lave en ny bookmaker, som Danske Spil, MermaidBet, Bet365 osv. men blot en service hjemmeside der giver tips og gode råd.

Mit problem er at jeg ikke aner hvordan jeg skal få sat en hjemmeside på banen. Jeg ved intet om hvordan man gør, og ønsker ikke at bruge et HAV af timer på at læse HTML osv. Desuden ønsker jeg at gøre det billigst muligt, da jeg er studerende.

Det jeg ønsker at få ud af mit lille indlæg her er:
- Gode råd til opstart af hjemmeside
- Hvordan kan jeg begynde, og hvad skal jeg være opmærksom på?
- Kan jeg forvente penge i kassen (på reklamer og betalings gadgets), og hvor langtid går der? 

Håber i kan hjælpe

Mvh
Jonas Christensen 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:41

Hej Jonas,

hvis du kan få besøgende til din side, så kan du også tjene penge.

Du behøver ikke kunne programmere en hjemmeside, da du blot kan benytte dig af CMS-systemer som Joomla og Wordpress. Hvis du køber dit domæne igennem www.unoeuro.com, så er der en 1-click installer, så du ikke engang behøver at installere det selv - Ellers kan du finde en guide til det på internettet.

1. Køb et domæne og webhotel

2. Installer for eksempel Wordpress

3. Få indhold på siden

4. Skaf besøgende igennem Facebook for eksempel, og derudover kunne det være en god ide at læse noget om søgemaskineoptimering, så du kunne komme op på side 1 nå en person søger på for eksempel "spil forslag".