Hej alle |
Jeg bruger af og til en dygtig freelancejournalist.
Jeg har et par stykker, som jeg foretrækker, fordi jeg har gode erfaringer med dem.
Den ene bruger sit eget navn som firmanavn. Hendes firmanavn kan jeg huske.
Den anden har et smart firmanavn - det er et eller andet, der indeholder noget med tekst og værksted, men jeg kan ikke helt huske, om det er på dansk eller engelsk, og hvordan det er skruet sammen. Når jeg skal finde hende, googler jeg hendes navn, som jeg heldigvis kan huske. (og det er altså ikke hende, der har virksomheden Tekstværkstedet).
Så mit råd ville være at markedsføre dit eget navn.
Cross Country lyder i mine ører som noget cykelrallyagtigt - i hvert fald noget med mudder op ad benene og en masse action.
Her er f.eks. ét af de billeder man finder, når man billedgoogler Cross country:
Hvis det er sådan, du vil kendes, er det et rigtig godt navn, du har fundet på.
God vind med projektet.
Venlig hilsen
Hans