giv mig lii et feedback på www.shop2billig.dk |
www.shop2billig.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Kort sagt: Ikke et sted der udstråler nogen former for troværdighed eller forbrugersikkerhed. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Først og fremmest!, så fixet dit produkt billedsystem, det holder simpelthen ikke at brugeren skal hente alle billederne i stor format, selvom det er blevet "strukket" ned i størrelse, eller hvad man kalder det. Det får siden til at loade yderst langsomt, og man får hurtigt et meget dårligt indtryk af siden, virker lidt uprofessionelt, også fordi at billederne kvalitet i forstrækket version er meget ringe! Derudover syntes jeg du mangler en rød tråd i designet, du har den grønne top på alle ting, hvilket også er fint nok, men f.eks. din menu i toppen kunne trænge til noget retouch, samt det virker igen uprofessionelt at have nogle "test sider" der nede til venstre, "page1, 2, 3" osv. En sidste ting jeg lige spottede på forsiden er at du har nogle tekster som trænger til lidt mere luft i content, altså forside teksten. Nu har jeg testet din side i firefox og derfra har du fået overstående information :) Håber du kan bruge kritikken til noget positivt! |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
|
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)