Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere

Hver anden uge sender vi 500 brochurer afsted til et specifikt niche-marked. Vi søger en telemarketing virksomhed/medarbejder, der kan kontakte disse 500 kunder mod en provision på 600 kr. per salg. Produktet er det billigeste på markedet, samt helt uden binding og du er velkommen til at arbejde hjemmefra. 

Hvis det lyder interessant bedes du lægge en besked i min indbakke, så fortæller jeg nærmere om produktet.

På forhånd tak. 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:10

600,- siger ikke meget om hvor rentabel opgaven kan være.

Hvilket niche-område drejer det sig om?

Venligst

Brian Phillip

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:31

prøv at ring til viacall på telefon 50900705, dem kan jeg varmt anbefale

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:43

Hej

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med denne opgave. Det talte ord er guld værd....og uanset hvad er en hurtig opfølgning helt afgørende for successen.

Venligst send mig en PM på fokuspgp@gmail.com eller kig engang på mit nye profil her på sitet.

Jeg ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

pgp

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:50

Hej

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med denne opgave. Det talte ord er guld værd....og en hurtig opfølgning er helt afgørende for successen!

Send mig venligst en PM med dit tlf.nummer - fokuspgp@gmail.com for at høre nærmere.

Mange tak på forhånd.

Med venlig hilsen

pgp - petra

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:58

hej mit navn er ajten,sara, er 23år. glad tålmodig kvinde, mange ting er en udfordring, mange er glade for udfordringer jeg kan lide det :), og din annonce har fanget min interesse, der jeg står og mangler et job. udover det tror jeg på jeg kan gøre et godt stykke arbejde, der jeg har en del erfaring i salg og service. Har været under privat uddannelse som kosmetolog, hvor jeg skulle sælge produkter som plejer huden. gjorde et godt arbejde.  

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Simpletalk Skrevet kl. 10:45

Hej,

Vi er et nyopstartet call center som kan varetage denne opgave.

Du er mere end velkommen til at sende mig en mail på mm@simpletalk.dk, så kan jeg lige se nærmere på opgaven og evt ringe til dig.

På forhånd tak

Simpletalk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)