Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som tør give mig et overslag på 10.000 plastdimser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

...give et meget løst overslag over, hvad det koster at få serieproduceret 10 000 plast dimser?

Jeg er helt i starten af idefasen, så jeg beder ikke om tilbud - kun at vide, om jeg skal regne med at de vil ende med at koste 1,- 5,- 10,- 25,- el. 50,- kr. stykket.

vi snakker om en størrelse på ca 10x10x15 cm og nok indeholde i størrelsesordenen 100-150g plast (ABS, PP el lign).

Designet kommer jeg med, men der skal tages højde for produktion af værktøj.

Med venlig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:05

Det lader det jo ikke til at der er nogen der tør. Men jeg har tidligere ringet til et par producenter for at få ca priser på produktion af plastdimser. Det tog 10 minutter at finde telefonnummer, ringe, forklarer og få en ca pris inkl. værktøj. Og vi var ligeledes kun i idefasen, hvilket der var fuld forståelse for hos producenten, som alligevel var yderst samarbejdsvillig, til trods for vi hverken søgte tilbud eller en aftale.

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 12:09

Hej Carsten,

Jeg ved ikke, om nogen KAN give et overslag på det, du spørger til.

En plast "dims" kan være rigtig rigtig mange ting og netop designet på det, du vil have lavet, kan være den afgørende faktor for, om prisen for 10.000 stk. bliver 1 kr., 50 kr. eller alt i mellem.

Hvor meget plast der indgår, betyder ikke det store, da plastmaterialerne oftest er meget billige.

Søg efter en plastproducent og tag en snak med dem... Med dit design i hånden.

Håber at det hjalp lidt.

Mvh.

Kenneth

www.kennethmundt.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)