Mange tak for jeres svar. Det er også de ting jeg har læst mig til samt hørt fra de ansatte hos EogS. Vi har absolut sidste afleveringsfrist i morgen, det hele er dog bogført og gennemset så mangler bare påtegning fra revisoren.
Et andet spørgsmål som jeg lige så godt også lige kan spørge om her er:
Hvad gør man hvis man fx finder nogle salgsbilag/
fakturaer, som man ikke har fået med i regnskabet, kan disse da tages med i næste års
regnskab eller skal man lave en form for regulering for det år hvor bilagene er fra?
Er det her, den eneste adresse man kan sende eller aflevere regnskabet på? (det bliver sgu en hård tur fra Nordjylland)
Erhvervs- og Selskabsstyrelsen
Postboks 94
2740 Skovlunde
Eftersom ovenstående er en postboks bliver det vel rimeligt svært at aflevere det i ekspedition... Medmindre den postboks er pænt stor ;-)
Eftersom vi har absolut sidste frist med afleveringen i morgen så tog jeg telefonen og ringede til EogS idag, vi har efter reglerne kun frem til kl 24 til at aflevere det i deres postkasse, men som han sagde så ser de dem jo først næste morgen kl 7, så der har vi rent faktisk indtil, så ved i andre det også hvis i kommer ud i den situation, som vi ALDRIG gør igen!
Det er nu en træls situation at komme i, bare fordi ens revisor "glemmer" at fortælle at han tager på ferie og dermed ikke kan lave det færdigt til tiden...