Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har haft stor restaurang men nu kun amway

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle sammen...

jeg er helt ny i dette her forum.... men kunne da ikke lade vær med at læse lidt rundt herinde... meget seriøst forum. sådan lige færste indtryk i hvertfald...

så ville jeg da også lige skrive lidt...

jeg er fra helsingborg, og har min egen restaurang... på 250 km2.... det er nu rigtigt godt der er mange kunder, og vi har en del ansatte... men der er godt nok mange ting at tænke på... også selv om man ikke er der... så tænker man stadig på, hvor mange kunder som kommer, sker der indbrud, overfald, osv... altså ting som man ikke kan gøre for at tænke på... er det bare mig som har disse tanker eller????

jeg har på det sidste begyndt at arbejde med et firma som hedder amway... det er et firma som findes i over 90 lande i hele verden. de har kontor i hvert land så det er nemt at få support. det er nemt at lave en virksom hed som går ud over landet grænser... man skal ikke tænke på husleje, man behøver ikke tænke på at skulle produkter hjem osv... alt dette klare firmaet for en... de laver faktisk det hele for en... også hvis der er nogle af dine kunder som køber, så regner de også din provison ud... det er altså nemt at have sine egen forretning. hvor hovede firmaet laver  alt for en...

jeg står nu og har en rigtig god forretning i amway og vil sælge min restaurang.. for det er altså friheden vær...

jeg vil så da gerne selv tilbyde denne forretning til andre... som måske står i samme sko som jeg gør... vi kunne da lave et rigtigt godt samarbejde sammen...

det skal lige siges at firmaet sælger hverdagsprodukter, som hårshampoo, tandpasta, pasta, crem, solcrem, kosmetik, kosttilskud, gryder, pander, vaskepulver, vaskemiddel, rengøringsmidler, opvaskemidler, til bilen, kuglepenne, lamper, blomster, VIN, telefoni, taletid, ip telefoni,,, udlands taletidskort, og så kommer der snart tv, fladskærme, computere,  (findes i sverige nu) så det er altså en rigtigt stor forretning man har muligheden ved at tjene penge på. bare ved at få kunder... og henvise folk til dette firma... derefter klare firmaet alt for dig.

der ud over er der også muligheder for rejser med alt betalt. der er leder seminar, og seminar til alle. uddannelses programmer, og massere af hjælp at hente for firmaet og fra andre i teamet.

i er velkommen til at kontakte mig for mere info... vi kunne måske sætte os ned og snakke om det..

michael petersen

skriv ellers en email: michael.petersen1@comhem.se

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:24
Flyttet til korrekt kategori, og velkommen til Amino
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:48
Hvor ligger den restaurant? Er nemlig selv fra Helsingborg ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 13:08
hej...

ja det er os som hedder Thai Paradise.

vi ligger til på Furutorpsgatan 67

det er ved hydro tanken og det store p-husset

kunne da være sjovt at ses... aldig godt at mødes med andre danske i et andet land.

du kan jo ringe til mig 0763-252553

hedder michael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:18
Dato: 15-07-2007 12:17:04 Forfatter:amway nemmere findes ikke

jeg er fra helsingborg, og har min egen restaurang... på 250 km2....

Det er saftsuseme en stor restauranT ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 18:28
hi hi...

ja ikke... derfor jeg vil af med den... hi hi...

ej... tror nu folk ved hvad jeg mener... men den er nu stadig stor syntes jeg.

Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 22:12
ja penge skal man gøre sig fortjent til...

penge kommer heller ikke helt af sig selv i amway... det er rigtigt hårdt arbejde...

ingen snakker om lette penge her...

og folk som lader sig tro af dette... vil jeg slet ikke kommentere...

men dit indbrud her... er da helt hen i vejret...

har du selv undersøgt sagen før du sætter dig på andre???

jeg kunne indsætte dårlige annoncer her om alverdens firmaer... hvis det skulle være det.

der er altid dårlige historier...  disse er gerne lavet af nogle som er missundelige på et godt firma, eller nogle som det ikke er lykkes for.  

og nået helt andet er... hvis du ikke er til MLM hvad laver du så inde på dette område...

nu skriver du pyremide struktur... hvad arbejder du selv med????

har du ikke en chef, som også har en chef... osv... altså toppen i leddelsen tjener mest...

ALLE store firmaer er bygget sådan op... om du så vil det eller ej... se det i øjnene... sådan er livet.... vi er bygget op som en pyremide struktur.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)