Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynderguides med henblik på webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God-glædelig-søndag-aften!

Jeg begyndte "for nylig" at lære om adsense og affiliate websites, og er efterhånden inde i en fattet rytme. Af ren og skær nysgerrighed og iver, kunne jeg godt tænke mig også at lære noget om webshops/e-handel. Jeg har ikke nødvendigvis nogle intentioner om at kaste mig ud i noget vildt og voldsomt lige med det samme, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære noget om dette felt også :-). Til at lære en masse om adsense og affiliate, har jeg (blandt en masse andet) benyttet mig godt og grundigt af Halfdan Timms guides og blueprints - og jeg tænkte derfor, om i kender til nogle lignende begyndervenlige guides, bare indenfor webshops/e-handel i stedet for?

På forhånd tak for hjælpen :)

- Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:27

På dette punkt er der ikke rigtigt nogen vej uden om Thorborgs ePusher, som du kan hente i en lite udgave uden beregning, også købe den fulde udgave når du bliver hooked... Og det gør du ret sikkert :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:36

Udover E-pusher så kan Brian Brandts bog 'Webshop Hvordan' helt klart også lære dig super meget.

Den koster 599 kroner, så den er ikke helt gratis. Du kan se mere om den herinde: http://webshop-hvordan.dk/.

Der er dog super mange sider af det at starte en webshop. Der er skrevet lange tykke bøger om logistik, om hvordan en optimal ordre tilgang håndteres, om SEO, affiliate og sikkert også en om hvordan man sikrer den optimale temperatur på et lager.

Ved at læse e-pusher og Brians' bog kan du finde ud af hvilken en af 'kasketterne' du synes der er mest spændende at have på.

Personligt synes jeg klart det er online marketing som er mest spændende. Og her går ovenstående bøger (logisk nok) ikke ned i detaljerne med det, da det er umuligt at omfavne alle emner så dybt. Men du kan som sagt lige se lidt på alle emnerne, så du kan se hvad der fanger din interesse.

Slutteligt så har jeg også blogget en del om e-handel - måske du finder nogle af mine blogindlæg interessante.

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 22:28

Tusind tak for svarene :) Jeg går med det samme i gang med at kigge på Thorborgs E-Pusher, og din blog Casper :-)

- Mads

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:31

Hvis du brænder inde med spørgsmål, som du ikke kan finde svar på i nogle af de nævnte bøger, må du gerne kontakte mig. Så skal jeg se om jeg kan svare dig på dem :-)

Mvh

Frederik Knudsen
www.ur-eksperten.dk 

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 22:50

@Rasmus og Casper - Jeg har læst indledningen i E-Pusher og kan allerede nu konstatere, at den virker som en bog rettet mod folk som allerede har en webshop, hvilket ikke lige er tilfældet for mig. Vil i foreslå mig at læse videre alligevel, eller starte med at læse et andet sted først, for grundlæggende at blive introduceret til e-handel som sådan?

@Frederik - Tusind tak for tilbuddet, det skriver jeg mig lige bag øret :-) 

- Mads

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 23:04

Jeg vil mene, at E-Pusher bedst kan bruges, når man har en webshop. Hvis jeg var dig, ville jeg lægge den til side og fokusere på andet, som er målrettet mod opstart af webshops. :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:09

Hmm, jeg læste den inden jeg fik en webshop faktisk, og jeg synes stadig den var god :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:43

Jeg har også læst ePusher længe inden jeg startede noget der mindede om en webshop. Og jeg mener også at mange af rådene kan bruges på ens andre hjemmeside projekter, så jeg ville læse videre, men måske have i baghovedet hvilke af teknikkerne du kan bruge på de sider du har allerede nu.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)