Hej Amino! Kom med at godt tilbud! |
Et link til jeres website - så man kan indskrænke farvepaletten fra "et rødt design" til noget mere præcist - ville så absolut være velkomment ;)
Et link til jeres website - så man kan indskrænke farvepaletten fra "et rødt design" til noget mere præcist - ville så absolut være velkomment ;) |
Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]
Hej, Jeg kunne desværre ikke kontakte dig via PM eftersom du har det slået fra. Jeg kender en der er helt vild dygtig til logoer, og så tager han ikke ret meget for det. Smid mig en mail på kristian.tinho@gmail.com! Mvh Kristian |
Jeg laver gerne et rigtig flot logo til jer for sølle 200 kroner :-) Skriv en privat PB. |
Hej thomas jeg står også selv og skal have lavet et logo til min webshop, har du mulighed for at lave et til mig...min webshop skal hedde www.urpigen.dk det må gerne være et totalt fedt og råt logo ..du må gerne sende mig nogle eksempler ... håber at hører fra dig..
hilsen betina
|
Hej trådstarter, Jeg har for nylig oprettet en opgave på Amino Freelancer, da jeg skal bruge hjælp til at få lavet et visitkort og et logo til min virksomhed. Jeg har fået knap 20 bud på godt en uge - det kan absolut anbefales! Held og lykke med det! mvh Tobias Ehlig |
Hej, tak for alle svarene. Vi har stadig ikke fundet et tilbud der passer os. |