Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket forum ???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en side lavet i Vanilla, det er ikke super venligt seo mæssigt, jeg har testet det og vil prøve et nyt, jeg kan vælge frit mellem de her :

phpBB
AEF
XMB
UseBB
MyBB
Phorum
PunBB
SMF
FluxBB
bbPress
FUDforum
minibb

Har du kenskab til en af dem, og kan du anbefale et hvor der er flotte temaer, og en brugervenlig seo overflade ????

skriv gerne et link til en side hvis du har lavet et forum med en af overstående, ikke Vanilla da jeg har gået død i det .

Håber en god Amino kan hjælpe mig her.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:26

Jeg har brugt phpBB i gamle dage, og det fungerer generelt ret godt. Det er nemt at opsætte, og nemt at redigere i efterfølgende.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 16:29

Marc Gregersen:
Jeg har brugt phpBB i gamle dage, og det fungerer generelt ret godt. Det er nemt at opsætte, og nemt at redigere i efterfølgende.

Enig!

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 17:12

Marc Gregersen:
Jeg har brugt phpBB i gamle dage, og det fungerer generelt ret godt. Det er nemt at opsætte, og nemt at redigere i efterfølgende

Jeg har opdaget at der også er mange steder der er gratis temaer / themes..

Hvordan er det med plugins er det enmt eller hvordan virker det ??

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 20:34

Det er lang tid siden jeg har rodet med det, men dengang var det forholdsvis nemt. Det er fordelen ved at vælge en af de store kendte "mærker".

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:39

bbpress er svært at helt at gøre med hvad angår design, dog er det smadder godt da det er utrolig SEO venligt :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:23

Hej.

Jeg har længe været stor fan af SMF, men hvis jeg skulle i gang i dag ville jeg sandsynligvis vælge Forum i Drupal, så siden kan skalere til forskellige formål. En af ulemperne ved SMF er, at det ikke er lige så modulært, som eksempelvis Drupal. Tilføjelse af moduler er lidt mere langhåret i SMF, da modulerne kan finde på at overskrive hinandens kodestumper i kernefilerne. Sagt på en anden måde, så kan du blive nødt til at fjerne et modul for at installere et andet.

Jeg ved ikke om det er blevet bedre i SMF 2.X, da jeg stadig er fanget i SMF 1.X. Har rodet lidt rundt med phpBB, men blev aldrig fanget, selvom mange rigtig fede fora er byggede i det. Den generelle holdning har været, at SMF er lidt nemmere at komme i gang med, men phpBB har lidt flere smarte funktioner.

Mit bedste råd er, at kigge lidt rundt på eksisterende fora. Vælg derefter det forum du synes er fedest og håndterer notifikationer på den bedste måde.

SMF-eksmpler: http://nowa.dk/ og http://logistikforum.org/ 

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 09:45

GrN.dk - Logistik og regneark:
eksempelvis Drupal.

Hej ved du om der findes nogle temaer til deres forum ? og dit eksempel nowa.dk var den nem at opsætte ?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:26

Hej. Der findes masser af temaer til Drupal, som inkluderer forum-modulet.

Ja, jeg synes http://nowa.dk (SMF) var nemmere at opsætte en mange af de andre systemer.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)