Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/inputs søges til daaseringe.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har designet og udviklet siden: daaseringe.dk.

- Der mangler stadig nogle småting.

Det er min mor og en af hendes bekendte, der har startet projekt dåseringe, som er en del af organisationen til InnerWheel Danmark.

Jeg vil gerne have feedback på designet, samt idéer/inputs til SEO, som jeg snart skal igang med.

På forhånd tak, og god søndag.

Venlig hilsen
Nils 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:17

Det er en virkelig fremragende idé - og et pænt og stilrent site. God udnyttelse af typografi som grafisk element. Din mouse over på de sociale medier er lidt svær at se, måske en anelse mørkere, da det forsvinder lidt for meget.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:18

Hej Nils

Herligt, min mor samler paa disse daaseringe men har glemt hvor hun kan afl. dem :-), saa jeg sender hende lige linket.

Jeg synes at den er ser find og simple ud. Drop down under Hvem er vi, den synes jeg godt at teksten kunne staa lidt mere tydeligt. Det er fint naar du holder musen over men ellers er det lidt mørkt og lidt svært at se, synes jeg.

mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 15:26

Har i ikke en FB side ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32

Anders S:

Hej Nils

Herligt, min mor samler paa disse daaseringe men har glemt hvor hun kan afl. dem :-), saa jeg sender hende lige linket.

Jeg synes at den er ser find og simple ud. Drop down under Hvem er vi, den synes jeg godt at teksten kunne staa lidt mere tydeligt. Det er fint naar du holder musen over men ellers er det lidt mørkt og lidt svært at se, synes jeg.

mvh

anders

Hej Anders,

Fantastisk - Det vil vi blive rigtig glade for.
- Hun kan sende dem direkte til min mor: Lena Pedersen, Hadstenvej 27, Lerbjerg - 8370 Hadsten.

Jeg har prøvet at gøre skriftfarven i dropdown menuen lidt lysere, hjalp det ?

Anders S:

Har i ikke en FB side ?

Vi havde en side på facebook, men da facebook valgte at lave om på fansiderne, blev dåseringenes side lavet om til gruppe.
- Kan man ændre det nogen steder i gruppens indstillinger, så det kommer tilbage til en facebook side ?

https://www.facebook.com/groups/141602604217/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Thomas:

Det er en virkelig fremragende idé - og et pænt og stilrent site. God udnyttelse af typografi som grafisk element. Din mouse over på de sociale medier er lidt svær at se, måske en anelse mørkere, da det forsvinder lidt for meget.

Hej Thomas,

Tak for feedback og rosen.
Før stod sociale medier på opacity 3, nu er den skruet op til 4 - og håber det hjalp

Vh Nils 

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 15:53

Nils Pedersen:

Anders S:

Hej Nils

mvh

anders

Hej Anders,

Fantastisk - Det vil vi blive rigtig glade for.
- Hun kan sende dem direkte til min mor: Lena Pedersen, Hadstenvej 27, Lerbjerg - 8370 Hadsten.

Jeg har prøvet at gøre skriftfarven i dropdown menuen lidt lysere, hjalp det ?

Anders S:

Har i ikke en FB side ?

Vi havde en side på facebook, men da facebook valgte at lave om på fansiderne, blev dåseringenes side lavet om til gruppe.
- Kan man ændre det nogen steder i gruppens indstillinger, så det kommer tilbage til en facebook side ?

https://www.facebook.com/groups/141602604217/ 

Det kan godt være at det bare er mine øjne den er gal med ;-), men jeg synes stadigt at det er lidt svært at se hvad der staar i drop down inden man holder musen over.

Jeg har sendt min mor adressen.

træls med FB, men mon ikke i er nød til at lave en ny fb side ?

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 15:53

Enkel og let navigérbar side om dåseringe (what be that?). Kan godt lide typegrafi og struktur, men jeres bannerbilleder er godt nok af halvuduelig kvalitet :S

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Christian:

Enkel og let navigérbar side om dåseringe (what be that?). Kan godt lide typegrafi og struktur, men jeres bannerbilleder er godt nok af halvuduelig kvalitet :S

Hej Christian,

Tak for feedback.
- Når du siger bannerbilleder, regner jeg med du referere til den blok "De støtter os" - I såfald er jeg helt enig (Desværre)

Der skal generelt tages nye billeder til siden, samt der vil blive lavet en "How to" video snarrest.

Vh Nils 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 16:33

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)