Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside og logo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Nadia Hollins Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er helt ny herinde, så håber at nogle derude vil hjælpe mig.

Jeg har lige startet en virksomhed og vil nu sælge smykker - både b2c og b2b. Jeg har hjemmesiden www.nadiahollins.dk, og her har jeg brug for hjælp. Jeg mangler en lækker hjemmeside som lokker kunder til og så kunne jeg godt tænke mig et lille logo.

Sidder der én derude som er en haj til hjemmesider og logo-making, så skriv endelig ! :-)

Kh Nadia

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:23

Hej,

Kikkede lige på din side, og prøvede at åbne et af dine billeder.

Jeg ved godt det ikke er det du spørger efter, men du bør mindske størrelsen på din billeder. De er ca 5-7 sek om at loade! Alt alt for langsomt.. Det er noget du mister kunder på 110% sikkert.

Så hvis du for lavet en ny side, syntes jeg du skal sørge for at dette bliver rettet ;-)

Mindsk billed str 10% i paint eller lign, og du sparer 40-50% i størrelsen og billedet loader langt hurtigere, Du vil ikke kunne se forskel på sitet, som kunde.

Ang dit logo, ville jeg nok vente med at søge inspiration, til efter du har lavet dit site som du gerne vil have det. Det er meget svært at komme med noget fornuftigt indput, hvis man ikke kender det endelige udseende af dit website

Men eftersom det er noget kunstnerisk, ville jeg nok anbefale dit logo blev noget skitse agtigt. Feks et skitse af et smykke ? .. 

Held og lykke.

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 18. Nov 12
Fra  Nadia Hollins Skrevet kl. 14:38

Hej Kenny,

Tusind tak for svar :-)

Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:44

Ville også anbefale du venter til din side er "stabil" inden du springer dig ud i at få lavet et logo, da alt kan ændre sig på din hjemmeside.

Mht. billeder, kan jeg ikke se det nævnte problem med de skulle være for store og tage langtid om at loade ? når jeg klikker kommer de frem under 1 sekund og så stort er det nu heller ikke. God dag :)

VH

Maria fra opskrifterpåkager.dk

Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.

Tilmeldt 18. Nov 12
Fra  Nadia Hollins Skrevet kl. 14:46

Hej Maria,

Tusind tak for dit svar :-)

I har begge ret - må nok hellere vente med at få lavet logo til jeg har fået mere styr på selve hjemmesiden.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:47

Kenny p:

Jeg ved godt det ikke er det du spørger efter, men du bør mindske størrelsen på din billeder. De er ca 5-7 sek om at loade! Alt alt for langsomt.. Det er noget du mister kunder på 110% sikkert.

Så hvis du for lavet en ny side, syntes jeg du skal sørge for at dette bliver rettet ;-)

Mindsk billed str 10% i paint eller lign, og du sparer 40-50% i størrelsen og billedet loader langt hurtigere, Du vil ikke kunne se forskel på sitet, som kunde.

Den fanger jeg ikke. Så store er de nu heller ikke og loader på et spiltsekund på en ok netforbindelse.

Det var ihvertfald ikke dér jeg ville sætte ind på den side Cool

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)