Nej, Thomas jeg syntes ikke jeg bevæger mig over grænsen! Jeg er ikke i nærheden af at blive personlig og det har ikke det fjerneste med personlig chikane at gøre og nu skal du hører hvorfor. Jeg håber virkeligt at du kan se forskellen?
Og hvad så, helt ærligt! Jeg forstår ikke hvordan det kan være et problem for dig, at nogle spørger efter referencer? Jeg ville tage det som en udstrakt hånd og fantatisk chance for at vise de fede projekter jeg har været med til. Hvis ikke jeg havde nogle referencer, så måtte jeg selvfølgeligt skrive det, men jeg ville aldrig prøve at skjule det faktum, overfor eksisterende kunder. Ærlighed varer længst, specielt på nettet og på et åbent debatforum. Når du nu skriver at vi også leverer webshops, så er det helt rigtigt, men det sjove ved det er at du i meget højere grad ville være en attraktiv kunde for os, end de kunder som du henvender dig til. Det er fordi vi ikke mere leverer shops til under 50K, og helst vil projekter der er noget større, vores største projekt som vi stadig er igang med er på over 2 millioner. |
Thomas:
Okay, du fik mig. Du skrev ikke specifikt 50, men du bumpede tråden med at man skulle skynde sig for der var mange henvendelser. Omkring 2-3 uger senere fik den et nyt bump.
Jeg har INTET mod du laver tilbud, faktisk overvejede jeg lidt at snuppe dit tilbud på 3495 da jeg synes det er et godt tilbud, problemet er bare når du bruger lidt for mange bilsælgergloser, og bare det at produktet ikke engang faktisk var lavet på trods af at det var hele trådens præmisse ("Vi har en webshop i overskud") I min verden har man ikke en webshop i overskud, når man først skal kode den, designe den og så videre. Så har man måske et layout, eller en demoshop.
Jeg håber da du vil fortsætte med at give Aminoer gode tilbud, men hvis du vil undgå kritiske røster i salgstrådene, så ville jeg personligt bare håbe på at du måske undgik lidt af sælgergloserne....fx det der med at i LIGE har plads til EN webshop mere...
Jeg kritiserer ikke dine tilbud, det er dit priviligeum som amino plus, men jeg tror det er grunden til at folk stiller sig på bagbenene. I hvert fald.