Tror problemet ligger i, at de alle gerne vil ligge nr. 1 på google. Men hvis de nu brugte lidt tid på at linkbuilde gennem hinanden, burde de vil kunne score nogle gode læsere og lidt linkjuice burde de ikke?
Hej Simon,
Jo, det har du helt sikkert ret i, men fra mit synspunkt betyder denne ambition i øjeblikket bare, at ingen af dem nærmer sig nr. 1 på Google. Markedet er simpelthen ikke stort nok til at rumme 5-10-20 Fifa-sider i Danmark, eller hvor mange der nu findes.
Tobias - Du har så evigt ret, og jeg har også forsøgt at skabe samarbejde med en anden side, som ikke kunne se logikken i dette, men nu bestræber jeg mig på at kunne at rumme alle dele af fifa på en side istedet for at have dem spredt ud på de mange side du selv siger der er. :)
Ang. druk-fifa.dk er det for mig ikke en side med indhold som jeg ikke selv ville kunne stå for, og faktisk også allerede har på min side, så deres side ser jeg ikke som en nyttig del af et samarbejde, håber lidt du kan se hvor jeg vil hen.
Med FifaForum.dk vil jeg selv samle det hele på en side, og den ene side jeg har fundet som har potentiale til at være en del af dette, har takket nej og bad mig istedet købe links på deres side, hvilket jeg ikke ser nødvendigt endnu.
Jeg har som skrevet også en youtube-kanal som også skal fungere som et samlings punkt og til at skabe lidt SEO og menneskestrøm. Den største udfordring for mig blive helt klart at få forumet til at fungere og skaffe aktive brugere dertil.
Mvh Benjamin Nielsen
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Ja okay, det lader til at du har gjort dig nogle fornuftige tanker om samarbejde med andre sites allerede. Men giv ikke op mht at finde nogle der vil samarbejde - det kan også være fint at være flere til at moderere forum, skrive artikler osv.
Pas på med forummet før du har aktivitet på din side. Jeg har selv drevet en fan-hjemmeside i 4 år, hvor vi havde omkring 150.000 månedlige views, men forummet kom alligevel aldrig rigtig ordentligt i gang. Et dødt forum får siden til at virke død, og det er meget uhensigtsmæssigt.
Ja, det er skam et projekt jeg har haft i tankerne i lang tid efterhånden, men desværre først fik gjort noget ved for en måned siden. Men ja det ville være godt med nogle ekstra folk til at være aktiv på siden, men har jo heldigvis indgået aftale med et par stykker fra youtube hvor nogle af dem også vil være aktive med artikler og andet på siden :)
Kan godt være du har ret ang. forummet, det vil jeg lige tage til overvejelse :)
Mvh. Benjamin Nielsen
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.