Det er også lidt ærgerligt, at der er så mange stavefejl på din side :( "Hvis du kigger på Youtube, vil du kunne se en masse FIFA spillere som spiller bolden rundt imellem fem spillere og så snyder målmanden med en finte og derefter score flotte og nemme mål. Disse spillere får det til at se ufattelig nemt ud, men desværre er det ikke så nemt igen og mestre de forskellelige driblinger du kan se på nettet. Denne guide vil hjælpe dig med at blive bedre til at lave driblinger, og hvis du ligger noget arbejde i det vil du ende med at blive en svær modstander og kunne tackle som forsvarsspiller." => "Hvis du kigger på Youtube, vil du kunne se en masse FIFA-spillere, som spiller bolden rundt mellem fem spillere, snyder målmanden med en finte og derefter scorer flotte og nemme mål. Disse spillere får det til at se ufattelig nemt ud, men desværre er det ikke så nemt igen at mestre de forskellelige driblinger, du kan se på nettet. Denne guide vil hjælpe dig med at blive bedre til at lave driblinger, og hvis du lægger noget arbejde i det, vil du ende med at blive en svær modstander at kunne tackle som forsvarsspiller." (Her er dårlig sætningsstruktur desuden ikke rettet) |
Christian - Jeg tror personligt selv at siden vil kunne hjælpe mange FIFA spillere i danmark! :)
Og den grønne farve synes jeg ikke er at finde så meget i selve spillet heller, jeg er har holdt den i rødt og sort for at ligge så meget op til FIFA spillet som muligt. Og du har ret i at siden skal tjekkes igennem for stavefejl, og det vil den også blive inden længe, har været meget fokuseret i at få noget indhold ud på siden, og kan nu godt se at det er gået lidt for hurtigt med dette :) men tak for den lille "heads up"
Mikael - Ang. sociale medier så har jeg både Facebook og Youtube i toppen af siden, og der vil også blive tilføjet Twitter og nok også Google+ inden længe. og "om jer" siden hedder på denne side "holdet bag" hvor man vil kunne læse om de forskellelige brugere som er med til at holde siden oppe og køre. Mail på kontaktside skal jeg overveje ja. Logo er der da?? Logoet på siden er bare teksten "FIFA FORUM" med en speciel font og lidt værk.
Lasse - Tak for rådet, har nu smidt koden ind og tilføjet lidt opacity så hele billedet stadig kan ses lidt, så skal jeg bare lige hjem og have de orginale billeder op. :)
Thomas - Mange tak! :) Du kan godt have ret i at overskrifterne med pil er for dominerende, det vil jeg prøve at arbejde videre med. Tak :)
Kim - Det har du helt ret i, det skal jeg have styr på at få løst på en bedre måde.
Ang. navnet så vil jeg ikke tro der er noget galt med det, kender andre sider der har fungeret længe med "FIFA" i deres navn, og EA Sports har endda reklameret en af siderne :)
Andre der har noget at tilføje? :)