Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og ideer til min nyeste side

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også lidt ærgerligt, at der er så mange stavefejl på din side :(

"Hvis du kigger på Youtube, vil du kunne se en masse FIFA spillere som spiller bolden rundt imellem fem spillere og så snyder målmanden med en finte og derefter score flotte og nemme mål. Disse spillere får det til at se ufattelig nemt ud, men desværre er det ikke så nemt igen og mestre de forskellelige driblinger du kan se på nettet.

Denne guide vil hjælpe dig med at blive bedre til at lave driblinger, og hvis du ligger noget arbejde i det vil du ende med at blive en svær modstander og kunne tackle som forsvarsspiller."

=>

"Hvis du kigger på Youtube, vil du kunne se en masse FIFA-spillere, som spiller bolden rundt mellem fem spillere, snyder målmanden med en finte og derefter scorer flotte og nemme mål. Disse spillere får det til at se ufattelig nemt ud, men desværre er det ikke så nemt igen at mestre de forskellelige driblinger, du kan se på nettet.

Denne guide vil hjælpe dig med at blive bedre til at lave driblinger, og hvis du lægger noget arbejde i det, vil du ende med at blive en svær modstander at kunne tackle som forsvarsspiller."

(Her er dårlig sætningsstruktur desuden ikke rettet)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 13:28

Christian - Jeg tror personligt selv at siden vil kunne hjælpe mange FIFA spillere i danmark! :) 
Og den grønne farve synes jeg ikke er at finde så meget i selve spillet heller, jeg er har holdt den i rødt og sort for at ligge så meget op til FIFA spillet som muligt. Og du har ret i at siden skal tjekkes igennem for stavefejl, og det vil den også blive inden længe, har været meget fokuseret i at få noget indhold ud på siden, og kan nu godt se at det er gået lidt for hurtigt med dette :) men tak for den lille "heads up"

Mikael - Ang. sociale medier så har jeg både Facebook og Youtube i toppen af siden, og der vil også blive tilføjet Twitter og nok også Google+ inden længe. og "om jer" siden hedder på denne side "holdet bag" hvor man vil kunne læse om de forskellelige brugere som er med til at holde siden oppe og køre. Mail på kontaktside skal jeg overveje ja. Logo er der da?? Logoet på siden er bare teksten "FIFA FORUM" med en speciel font og lidt værk.

Lasse - Tak for rådet, har nu smidt koden ind og tilføjet lidt opacity så hele billedet stadig kan ses lidt, så skal jeg bare lige hjem og have de orginale billeder op. :)

Thomas - Mange tak! :) Du kan godt have ret i at overskrifterne med pil er for dominerende, det vil jeg prøve at arbejde videre med. Tak :)  

Kim - Det har du helt ret i, det skal jeg have styr på at få løst på en bedre måde.
Ang. navnet så vil jeg ikke tro der er noget galt med det, kender andre sider der har fungeret længe med "FIFA" i deres navn, og EA Sports har endda reklameret en af siderne :) 

Andre der har noget at tilføje? :)

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:37

Nu har du fået en masse krtik, så nu vil jeg give dig en idé, samtidigt med at jeg reklamerer for mig selv. Du kan evt. lave en app i makemedroid, til din hjemmeside, således at du kan få lidt flere besøgende og mere aktivitet (og man kan smide reklamer på disse apps, så du kan også tjene penge på den)

Læs om dette her: http://degratisapps.dk/lav-en-app 

Hvis du så vil reklamere lidt for denne og din side, kan du evt. skrive et gæsteindlæg på min hjemmeside/blog også: http://degratisapps.dk/

-Du skriver bare :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 13:46

Simon - Jeg vil ikke begynde og kaste tid og penge efter en app før jeg har faste brugere der vil kunne bruge dette til noget, men det kan være jeg for brug for det senere hen i forløbet.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 13:57

-Du kan lave en gratis via MakeMeDroid og så opgradere den, hvis du får lyst :) Bare til info :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 14:33

Det kan du have ret i, men vil ikke bruge tid på noget der slet ikke er behov for endnu, synes det er vigtigere at få siden til at spille 100% inden man udvider.

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 17:21

Husk IE :P

filter: "progid:DXImageTransform.Microsoft.Alpha(Opacity=70)";

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 09:08

Endnu engang tak Lasse! havde ikke tænkt over at det var opacity CSS3 :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 09:17

Hej Benjamin,

Min første tanke: Åh, nu endnu en Fifa-side.

Er der ikke mulighed for at lave noget samarbejde eller lign. på tværs af siderne, eller slå sig sammen, så der ikke er så mange små sider. Søger man på "Fifa" eller "Fifa spil" på Google, så kommer der ingen af de små sites frem på side 1, hvilket nok skyldes, at ingen af dem er store nok til at konkurrere med fx ea-sports osv. Eksempelvis var siden DrukFifa.dk også herinde på Amino den anden dag. Det er jo oplagt at have en side samlet med "Alt om Fifa", hvor forum, drukspil mv. så er menupunkter.

Jeg fornemmer at folk der laver Fifa-sider er samme slags mennesker; nemlig drenge mellem 15 og 25. I burde da kunne tale sammen. Er det helt dumt, synes du?

mvh

Tobias Ehlig

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 09:30

Tobias Ehlig:

Hej Benjamin,

Min første tanke: Åh, nu endnu en Fifa-side.

Er der ikke mulighed for at lave noget samarbejde eller lign. på tværs af siderne, eller slå sig sammen, så der ikke er så mange små sider. Søger man på "Fifa" eller "Fifa spil" på Google, så kommer der ingen af de små sites frem på side 1, hvilket nok skyldes, at ingen af dem er store nok til at konkurrere med fx ea-sports osv. Eksempelvis var siden DrukFifa.dk også herinde på Amino den anden dag. Det er jo oplagt at have en side samlet med "Alt om Fifa", hvor forum, drukspil mv. så er menupunkter.

Jeg fornemmer at folk der laver Fifa-sider er samme slags mennesker; nemlig drenge mellem 15 og 25. I burde da kunne tale sammen. Er det helt dumt, synes du?

mvh

Tobias Ehlig

Tror problemet ligger i, at de alle gerne vil ligge nr. 1 på google. Men hvis de nu brugte lidt tid på at linkbuilde gennem hinanden, burde de vil kunne score nogle gode læsere og lidt linkjuice burde de ikke?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)