Det er efterhånden noget tid siden jeg har været aktiv herinde! Men nu er jeg så tilbage!
Jeg kunne godt tænke mig at få noget konstruktivt kritik på min nyeste hjemmeside: FifaForum.dk
Siden skal primært fungere som et nyheds site med nyheder omkring FIFA osv. men håber på at kunne få lokket nok brugere ind til at kunne få en lille forum del op og køre, udover siden har jeg en aftale med nogle "store" danske youtubere som vil være med til at lave videoer på youtube kanalen og promovere siden osv.
Men er der noget der springer i jeres øjne som jeg skulle overveje at lave om på inden jeg smider siden for løverne på youtube osv. ?
Mvh. Benjamin Nielsen
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Hej AP. det var godt nok mange reklame på en hjemmeside! :) Men tillykke med dit PR1, glæder mig til jeg en dag får tid til at give min side en masse tid til seo. til at starte med har jeg valgt at fokusere på at få noget indhold som er noget værd at læse, osv. :)
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Jeg synes det er en fremtastisk idé med en uofficiel, dansk FIFA-side. Jeg vil helt klart følge med i udviklingen af dit site - for selvom jeg er en af Danmarks bedste FIFA-spillere, så er det jo altid plads til forbedringer ;)
Det eneste, der undrer mig lidt, er hvor lidt farven grøn er repræsenteret på din hjemmeside; en hjemmeside dedikeret til et fodbold-spil :P
få social medier på siden medier google plus facebook og twitter på siden så man kan let plusse og likes siden også en facebook del knap og likes ville være en fordel.
om jer side kunne jeg ikke se på siden det giver siden en ekstra gang troværdighed
kontakt siden lav der også en mail som man kopier og skrive til jer
jeg savner også et logo på siden der giver siden noget brand evt. nogle kørerende billeder øverste på siden i banner kunne også give en del mere liv i siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Bruger login-feltet er lidt usynligt, jeg så det faktisk først 2. gang jeg kikkede på siden. En anden ting jeg tænkte over var navnet; Bliver FIFA ikke sure når man bruger deres navn på den måde du gør, eller er det bare mig der alt for forsigtig.