Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adense eller Affiliate?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i tvivl om jeg skal vælge Affiliate eller google Adense til min hjemmeside, nogle der kan give nogle råd til fordelene og ulemper ved de 2.

Min hjemmeside handler om fitness, altså omkring styrketræning, vægttab, løb osv.

Har hørt der skulle være gode klik priser omkring dette emne.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 00:12

Hej Martin.

Nu kan jeg ikke se din side, hvilket ville være lettere at forholde sig iht. til dit spørgsmål, men når de så er sagt synes jeg personligt at du bør kigge på cpa kampagner som kun generere penge ved køb.

Der findes en del programmer for fitness bl.a. fra Fitness World og Fitness DK udover dette er der en del programmer med salg af fitness gear.

Så der er egentlig god grund til at vælge dette fremfor AdSense.

/Mads

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:32

Hej Martin

Kig også på vores partnerprogrammer på http://www.partner-ads.com/dk/ for Bodylab.dk, Bodyman.dk og Proteinkongen.dk med fokus på styrketræning og vægttab m.m.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads 

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 21:16

Hej Ken.

har set på det, men tænker lidt på at hvad er sandsynligheden for folk går ind og køber noget.

i forhold til bare et klik? ved godt at jeg tjener mere på Affiliate hvis de køber, men når jeg mon ikke at tjene mere ved Adsene?

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:59

du kan jo sagtens køre en blanding og se hvordan det går`?

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 23:04
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:10

Hvis du vil optimere indtjeningen på din hjemmeside er den eneste vej frem at teste de forskellige annoncetyper. Hvad der fungere bedst afhænger af din hjemmesides opbygning, indholdet, hvor trafikken kommer fra etc. Der er derfor ikke noget endegyldigt svar på hvilken type annoncer der vil fungere bedst.

Generelt vil affiliate dog give en højere indtjening, men nogle gange kan AdSense give lidt mere. En kombination er også en mulighed, men uanset opnås en bedre indtjening ved at split teste både link typer, link tekster, placering af annoncerne osv. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)