Som overskriften siger, leder efter en rigtig god og simpel A til Z plugin til WP, f.eks hvis man går ind under Tærter så kan man se hvad for nogle tærter starter med A, og derefter B etc. håber i forstår hvad jeg mener :)
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Maria fra opskrifterpåkager.dk
Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.
Efterlyser du et plugin, der kan gøre det muligt at sorter fx produkter eller artikler ligesom fx på smartguy?
Mvh. Gustav
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Nej, men hvis du nu går ind på min side og vælger eksempelvis Tærter så kommer du ind på siden som kun omfatter tærter og lige nu er det " roddet" fordi de forskellige opskrifter står i en lang lodret liste som man så kan klikke på. men DET jeg så søger er at man øverst oppe når man er inde på siden Tærter kan vælge at klikke på A,B,C,D,E,F,G osv så alt efter hvad opskriften starter med ryger man man ned under den pågælende Bogstav og derfra vil den vise alle tærte opskrifter der starter med det pågældende bogstav.
puha.... :)
Maria
Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.
Efterlyser du et plugin, der kan gøre det muligt at sorter fx produkter eller artikler ligesom fx på smartguy?
Han leder efter noget der kan sortere alfabetisk, kan man det må SmartGuy? Nej
Det er jeg udemærket klar over. Men det er præcis det samme koncept.
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.