Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google PageRank vises med decimaler?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

For ikke så lang tid siden faldt jeg over en hjemmeside der kunne vise Google Page rank i decimal tal... Eks. Google PR 3,28 

Det var super rart at vide, for så var man klar over hvor tæt man var på en PR stigning...

Men nu kan jeg ikke huske hvor filan jeg fandt hjemmesiden.... Er der nogen af jer, der kender en hjemmeside der kan vise det?

Håber der sidder nogen som kan hjælpe Smile 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 23:19

Nej gør jeg ikke. Prøv at gennemgå din historik efter den :) Vil meget gerne have linket, hvis du finder den!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:26

Der er ikke nogen som kan vurdere hvor tæt du er på en Pagerank stigning, det er kun Google der ved det. PR er en form for autoritet og ikke noget som kan værdsættes.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:51

Lyder som et linkbait-site. 

Ligesom der også på et tidspunkt blev ved med at blive linket til en bogus SEO-tester herinde på et tidspunkt :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 00:18

Mener heller ikke at det er muligt, men der er noget med et eller andet program, hvor du kan se din "PR", dog er der her ikke medregnet googles "straffe" til dit site...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 00:28

Jeg er 100% sikker på, at jeg så min pagerank med decimaler... Og kan huske at det var et af de der sites, hvor man kan se hvad der kan forbedres i ens kode, SEO mv. Men der findes bare så mange af dem.

Jeg ved også at den gang jeg testede det, havde min side en PR 2,1 hvorefter jeg lavede en masse link-building og fik partnere osv. hvorefter jeg fik den op på 2,8... Så nogen, eller noget, kan altså se at jeg i perioden havde link-buildet, så hvis ikke det findes eller kan lade sig gøre, vil jeg gerne bare høre om der er nogen som kender en side der påstår at de kan det...

Kan ikke finde det i min historik, har googlet og ledt og ledt, inden jeg besluttede mig for at oprette et indlæg her. Vil finde det, koste hvad det vil! Geeked

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 00:31

Et gæt er, at det er en hacker... Jeg aner ikke om det er muligt, men det kan vel tænkes at googles algoritme kan være blevet fanget i tolden

Chancen er dog nok størst for, at det ikke er, som ovenstående... Men man kan da næsten håbe :) Kunne være rart nok, at se, om man ligger af lort eller er godt på vej mht. PR, dog roder jeg lige pt. mest med at få noget godt indhold (er dog selv løbet tør for ideer, så roder efter gæstebloggere)...

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 00:32

Tro mig det kan du ikke. 

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 00:45

Hehehe, tror ikke en hacker vil gøre sig så meget bare for at overbevise mig om, at min link-building indstats virker ;) eller håber det ikke, tid til at kigge på netstat :D

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 00:59

Du har været ude for linkbait, hvor de håber at du linker tilbage ved at du kan få lov til at vise en smart boks på din hjemmeside. De tjekker din PageRank og tilføjer tilfældige decimaler efter.

Hvorfor skulle vi lyve:)?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)