Har den 12 flyttet nogle penge fra min paypal konto til min bankkonto. De skulle havde stået der onsdag eller torsdag, men stadig ikke kommet ind. Nogen som ved, om det er normalt der går længere? Ved godt der ikke går penge ind i weekenden. Har prøvet at maile til paypal, men de svare ikke.
Jeg sidder med samme problem. Jeg har ventet 10 bankdage nu, og kan ikke se pengene nogle steder. Jeg har også skrevet til dem, men har endnu ikke hørt noget. Jeg har indtil nu kun haft oplevelser med paypal, men denne episode har ændret lidt på min oplevelse med dem. Har du prøvet at ringe til dem?
det er også lidt længe med 10 bankdage, det har jeg ikke lige oplevet men, har i checket jeres junk mail eller andre steder noget kunne gemme sig?
Hvis I har leveret noget for nyligt, så vil kontoen også være lukket for at I kan overføre, indtil leverancen cleares - men det bør I kunne se på paypal og det ved i givet også alt om
Uanset hvad, pengene er der så intet mistes, men det hjælper jo ikke møjt hvis det er pengene til weekenden der hænger
Hvis I har leveret noget for nyligt, så vil kontoen også være lukket for at I kan overføre, indtil leverancen cleares - men det børI kunne se på paypal og det ved i givet også alt om
vil det sige at hvis man lige har handlet, så "spærre" paypal kontoen et par dage, for at sikre at handlen ikke går tilbage?
Jep det er jo paypal sikkerheden, at køber kan få penge igen hvis f.eks. varen ikke kommer eller man sender et fingerbøl men fået betalt for en fladskærm
Hvis du har indtastet info korrekt, så tager det 2 dage... Jeg hjalp en kammerat i sidste uge, og der gik 2 arbejdsdage fra pengene var sat til overførsel til de stod på hans konto...