Hej Aminoer, Jeg haft en del succes med at tilbyde leje af hjemmesider, dog har det stået stille på det sidste. Jeg valgte så at ligge en ny strategi for, hvordan jeg kunne få gang i udlejningen af hjemmesider igen. Jeg valgte derfor, som en del af den nye strategi, at fokusere på en anden målgruppe, end den jeg normalt fokuserer på. Jeg lavede et udtræk i min Krak markedsdatabase af virksomheder oprettet i 2012 i midtjylland. Det gav mig en lang liste af forretninger, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder mm. som har rekvireret CVR-nr i 2012. Jeg satte mig og lavede noget salgsmateriale - en enkelt side med beskrivelsen af mit produkt og et introduktionstilbud. Her efter satte jeg en uge af til at booke møder til mig selv, og her efter til at besøge de mulige kunder. Jeg havde på en enkelt uge 28 kundebesøg i midtjylland og fik 12 ordre ud af mit arbejde. Jeg har stadig møder jeg mangler at afholde. Jeg tilbød simpelthen nystartede virksomheder, at de kunne leje en hjemmeside for 199 kr./md. + oprettelsesgebyr, og det synes mange var attraktivt, da det sparede dem for en del opstartsomkostninger. Mange af dem jeg besøgte, havde ikke engang tænkt over, at en hjemmeside måske kunne booste deres forretning, men med en god salgstale, blev de overbevist. Der var især gevinst i de små provinsbyer, hvor nystartede frisører osv var interesserede. Det kan måske godt virke billigt med 199 kr./md, men på sigt er det en god aftale, det viser mine erfarringer med tidligere kunder, som henvender sig til mig ved SEO arbejde og AdWords kampagne opsætning samt vedligeholdelse og opdateringer af deres hjemmesider. Nu har jeg en masse arbejde foran mig, og jeg glæder mig. Det var alt for mig Mvh Daniel Sørensen |
Flot arbejde.
Ganske enkelt.
Venlig hilsen
Hans