Har lidt fritid på hænderne og ville i den sammenhæng lave et gratis wordpress tema, så jeg sidder og brainstormer lidt over hvilke gratis-temaer der mangler. Hvilke genre mangler vi et godt tema til? Hvilke features skal der med i det? andet?
Kom meget gerne med nogle input :)
Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk
Et godt theme har mulighed for total tilrættelse via backend.
Det skal værr muligt at vælge om, forfatter, dato, kategori skal vises på på single og page, samt på blog list sider, her skal det også være muligt at vælge som antal kommentarer skal vises.
Det skal være muligt at vælge 1,2,3 kolonne view til hver page/post.
Gerne mulighed for widget i bunden.
Breadcrumbs indbygget i themet, skal kunne slås fra og til, på hver enkelt side, og generalt.
Gerne være muligt at vælge breden på siden i px og %
Et par for udsatte farver, samt mulughed for at lave sin egen, samt baggrundsbilled.
Featured image understøttelse.
Jeg kunne blive ved, de populære themes har som regl disse ting, da de derved ikke låser brugeren fast.
@mikael fint input :) Det med widgets er da standard feature, er det ikke?
@Kenny Et blog-frit tema kan man da opnå via wp-indstillingerne? Slå diskussion og have en static page som forside? Eller er der noget jeg ikke overvejer der? Umiddelbart en nem ting at fjerne features, jo :-p
Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk
Jeg vil også mene at man med de ting jeg skrev, nemt ville kunne lave sådan et theme om så det ikke ligner et blog system længere. men nærmere et almindeligt site (hvis sådan noget findes) .
Men ja det er et klassisk problem at når man finder et fedt gratis theme, så ligner det altid et blog theme, og hvis man ikke ønsker det, skal man selv i gang med at rette single.php og page.php