Godaften alle sammen. Min host kan ikke hjælpe mig med problemet, er der nogle løsninger i kender til?
Tak på forhånd |
Hej Simon.
Har du backup af din server ?
I så fald kan jeg hjælpe dig med at få siden op og køre igen.
Godaften alle sammen. Min host kan ikke hjælpe mig med problemet, er der nogle løsninger i kender til?
Tak på forhånd |
Hej Simon. Har du backup af din server ? I så fald kan jeg hjælpe dig med at få siden op og køre igen. |
ofte er det bare index filen de ændrer. Hvis du er heldig kan du bare uploade en backup af din index fil. |
Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk
Hej simon. Kan se han har smidt en css fil ind her: http://janslyn.dk/foldetegning/images/css.css Filen er linket til i head sektionen. Har du nogen relation til den side? |
Du har fat i det rigtige ... se det billede der links til i den css fil: |
Hej Simon Det kan jeg fint klare for dig jeg har lige gjort det samme for en anden hvor 20 sites var hacket pa samme server min email lars@tjenester.dk eller skype id dk121doc
|
Anders: Nej host tager ugenligt backup og der blev lavet en ny igår, da det var for sent :(
Til jer andre.. |
Hej Viktor.. Nej han har ikke bare ændret slettet min index fil, den ligner sig selv.. i kan se min anden side her: www.liebhavere.dk |
Én ting er at dine sider er blevet hacket. Noget helt andet er hvordan du forhindrer at det sker igen.? Noget af det du skal tænke over: Har du eventuelt brugt plugins eller temaer som er hentet på obskure sider uden at betale for dem? Sørger du for at opdatere både plugins/tema og core så snart der er opdateringer tilstede? Slet din "admin"-bruger og sørg for at have oprettet en ny som hedder noget helt andet og mere undercover. Sørg for at bruge stærke passwords, det vil sige som minimum 8 karakterer, store og små bogstaver og tal. Sørg for de rette filrettigheder! Installer eksempelvis http://wordpress.org/extend/plugins/wordfence/ |
Hej Simon, Du bør tage kontakt til hostingudbyderen, Meebox, og oprette en support ticket. Der har tidligere kørt en lignende debattråd, hvor der er råd til at reetablere og sikre imod gentagelser. Men først en support ticket, som udbyderens support kan lægge i stakken af indkomne tickets i dag. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn