Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine sider er blevet hacket, hjælp ønskes

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har været hacket på et af mine webhotel på meebox.net de hjælper glædeligt en med at løse problemet , jeg har kun ros til meebox.net , det er simpelthen en super sted at have sit webhotel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 14:19

Hej John er gjort, men de kunne ikke hjælpe :)
Så der vel ikke meget andet for end at starte forfra med siderne?

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:25

Ligner siden køre fint?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 14:38

dine sites kan stadig reddes

men du skal ikke vente for  lange da  google vil indexere dine hackede sider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Hej

Jeg er enig med Anders Olsen. Derefter ville jeg skifte web hotel leverandør, til en af de store,

som normalt har flere resourcer til at beskytte deres kunder imod den slags. Jeg bruger one.com,

de er store og jeg har ikke haft den slags problemer, på trods af at mine markeder, normalt er

plaget voldsomt af hacking osv.

mvh

Thomas

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:20

Simon Schmidt:
Hej John er gjort, men de kunne ikke hjælpe :)

Så der vel ikke meget andet for end at starte forfra med siderne?

Der er vel taget backup af dit website? Så vil dit site kunne reetableres fra sikkerhedskopien hos udbyderen.

Dit site var defaced, så de oprindelige .css filer og index.php filen skal bare reetableres fra sikkerhedskopien.
Og så skal sikkerhedshullet i dit site lukkes. Ellers risikerer du, at der inden længe igen er lavet om på hjemmesiden fra uønsket side. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikael christiansen:
jeg har været hacket på et af mine webhotel på meebox.net de hjælper glædeligt en med at løse problemet , jeg har kun ros til meebox.net , det er simpelthen en super sted at have sit webhotel

Din begejstring for hostingudbyderen for dit site, som nu er blevet defaced/hacket tre gange i løbet af få måneder, er efter min personlige mening ganske imponerende. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:11

Hej John,

Du skriver følgende.

John Nielsen:

Der er vel taget backup af dit website? Så vil dit site kunne reetableres fra sikkerhedskopien hos udbyderen.

Har du læst hvad han selv skrev tidligere i emnet? :-)

Simon Schmidt:

Nej host tager ugenligt backup og der blev lavet en ny igår, da det var for sent :(

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:29

John: Hvem siger det er deres skyld? Det kan da lige så vel være koden, der er et sikkerhedshul i.

Simon:
Synes da du skal tage kontakt til ejeren af den hjemmeside jeg sendte link til og høre hvordan en css fil fra hans webserver er havnet på din side. Ikke at han nødvendigvis har noget med det at gøre, men kan da være han ved noget, og ellers har du da i det mindste gjort ham opmærksom på der uvildigt bliver linket til en css fil på han side. (:

Og så bør du selvfølgelig få fundet hullet på serveren, eller i wordpress, så det ikke sker igen (: Men godt at se at din side er oppe igen og held og lykke med det! :-) 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)