Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til vbulletin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!Smile

Skal have lavet et forum. Har (næsten..)valgt vbulletin. Har nogle sprøgsmål inden jeg kan udbyde det.
Har været på vbulletins hjemmeside. Der er angivet versioner fra 3.5 til 5.x og antal mods og post ud fra hver version.
Jeg går næsten ud fra at det godt kan betale sig at vælge en version, hvor der udarbejdet mange mods til? Og skal det helst være en af de nyeste versioner altså fx. 4 eller 5? Jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer. Det ville være ærgeligt at starte med en version, der ikke fungerer optimalt eller kræver for mange justeringer/udgifter.
Så længe jeg ikke har købt en licens til vbulletin har jeg ikke rettigheder til stille spørgsmål til nuværende brugere, på deres hjemmeside,- derfor spørger jeg her;-)
At spørge deres salgsteam, giver nok svar der efter;-)

Håber I kan hjælpe.
God weekend!
Lotte

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:40

Hej Lotte

Version 5 er stadig i beta-stadiet, så det er ikke noget jeg vil anbefale at køre med.

Seneste stabile udgivelse er 4.2, og det kører super godt.

Når de udgiver nye opdateringer, så vent lige en måneds tid med at opdatere, da der typisk inden for få uger efter udgivelsen kommer en ny patch med diverse fejlrettelser (tror 4.2 kører på patch 2 lige nu).

Mht. version 5, så ved jeg ikke hvor meget de har ændret (da det stadig ikke er færdigt), men jeg vil skyde på at moduler skal rettes til for at virke til det.

Version 3 er forældet, og derfor vil jeg anbefale dig version 4, som der er et hav af moduler (og ikke mindst temaer) til.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:10

Hej Elias
Thank God: et svarSmile Tak for det!
Nu er det meget lettere for mig at komme videre.
Ha en skøn weekend!
Lotte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)