Tak for jeres svar. Der er åbenbart ikke helt enighed om det. Jeg har skrevet til PBS men de har ikke svaret endnu. Mine krav er nu ikke så store, men ville dog gerne kunne bruge et billede eller to og selvfølgelig gerne et stylesheet.
Det er netop gennem stylesheetet at tilpasninger sker (du kan erstattet default stylesheetet med dit eget.
Henrik: Det lyder ikke som om du vil anbefale PBS? Er kvalitet og driftsikkerheden ikke i top hos dem?
Ikke efter min opfattelse (men vi har jo hver vores..) Vi har f.eks. oplevet en aften hvor transaktioner ikke kom igennem over et par timer. Vi skrev til dem, men fik først svar næste formiddag (de havde haft et teknisk problem). Dvs. de har ingen steder hvor de oplyser om tekniske problemer på betalingsmodulet, og de sender heller ikke mails om det. Det syntes jeg er ringe... (Vi har benyttet dem siden årsskiftet). Men da vi har få transaktioner på det site vi benytter det på, så er det nok ok - man sparer trodsalt en slat hver måned på abb.
Mht. driftsikkerheden: Nu er det ikke noget som PBS er specielt kendt for at gøre godt på deres PBS transaktionsservere (internet). For blot et par uger siden var de jo som bekendt nede i godt 14 timer, hvor ingen transaktioner kom igennem. Det giver i min bog ingen plusser til deres Betalingsmodul - for hvor skulle det være bedre? Der har været flere andre eksempler på det.
Ved quickpay får du f.eks. info om driftproblemer både i admin delen og på Email. Faktisk får du ofte info fra dem om evt. problemer ved PBS - inden PBS selv informere om det. Jeg kan ikke huske at der har været driftmæssigt problem med selve quickpays gateway i de år jeg har anvendt dem, og de svarer på supporten også sent om aftenen (min oplevelse af PBS Betalingsmodul er at de kun svarer fra ca. 9-16).
Men trods det, syntes jeg PBS kan være ok, ved et mindre antal transaktioner så længe du har få transaktioner og derfor sparer på det. Og helt klart et alternativ til de billigere gateways som f.eks. fribetaling.