Er PBS betalingsmodul et billigt og godt tilbud til en netshop med et beskedent behov? Er det rigtig forstået at PBS eget betalingsmodul "kun" koster noget (0,50 kr) i det omfang det bliver brugt? Shoppen ligger hos goldenplannet og så vidt jeg forstår vil det koste 199,- hos dem, mod 0,50 hos PBS pr. transaktion. Dvs. svarende 398 transaktioner pr måned, og det kommer vi ikke op på. Tilmed har PBS 3-D secure sikkerhed, det kan jeg ikke se at goldenplannet har. Er der noget i vejen for at bruge PBS''s i stedet for goldenplannet''s løsning i deres OpenBizBox butik? Hvor vanskeligt er det at implementerer et "fremmed" betalingsmodul, herunder visning af kortlogoer osv., sidstnævnte kan man jo aktiverer i administrationen, men jeg går ud fra at det kræver deres betalingssystem for at virke? Hvordan er erfaringerne med PBS betalingsmodul? |
Er det rigtig forstået at PBS eget betalingsmodul "kun" koster noget (0,50 kr) i det omfang det bliver brugt?
Det vil jeg da egentlig også gerne vide. Specielt, når man tænker på at PBS normalt tager en procentsats (og under alle omstændigheder et minimumbeløb) for transaktioner hos andre udbydere.
Jeg må have misforstået noget?
Jeg må have misforstået noget?