Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tracking software til affiliate

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har en webshop, der sælger en begrænset sortiment af unikke produkter og er i færd med at indgå affiliateaftale med et par anerkendte sites samt med et affiliate netværk

Jeg søger software, der nemt og enkelt kan hjælpe mig med at håndtere affiliate partnere, herunder tracking samt sikre at seneste cookie får salget.

Jeg er ikke særligt it begavet, så det skal være meget brugervenligt - eller også skal nogle kunne hjælpe mig i gang - mod betaling naturligvis.

Nogen der kan hjælpe? 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:48

Hej,

Hvis du indgår en aftale med et affiliate netværk, så har de jo alt det software du skal bruge og du skal blot indsætte et par koder på din side og så er du kørende.

Har du fx. en aftale med partner-ads.dk - så vil du kunne se alt informationen i deres admin og deres software sørger for, at de rigtige sites får leadet.

Men det er måske til de sites du selv laver en aftale med?

Tilmeldt 16. Nov 12
Skrevet kl. 10:04

Hej Kristian,

Jeg er ved at lave en aftale med netbooster om at de viser mine bannere i deres affiliate netværk samtidig med at de selvsamme bannere vises på bold.dk.

Jeg skulle gerne kunne honorere bold.dk for de salg de genererer, samt honorere netbooster for de salg de genererer - og undgå dobbeltbetaling for samme salg.

Jeg troede jeg skulle bruge et tracking system til at holde øje med dette?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:15

Hvis jeg var dig ville jeg lave aftalen med bold.dk igennem netbooster.

Det vil være langt nemmere at administrare.

Men ønsker du at lave noget uden om netbooster. så har du helt ret i at du skal have noget tracking kode selv.

Tilmeldt 16. Nov 12
Skrevet kl. 10:31

Takker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)