Faldt over en anden tråd herinde som jeg gik lidt i dybden med, og kom frem til at pågældende (90% sikkert) sælger oscommerce websider på deres site, uden indhold for 9995,-kr Altså vi taler om hvorvidt det er moralsk forsvareligt at sælge et produkt til 10.000,- (på nær en 5èr), som reelt set bliver installeret ved tryk på en knap. De installerer så også paypal, men det er jo også mere eller mindre et tryk på en knap. For at være helt fair, tilbyder de email support 1 år, men reelt er det nok meget begrænset da siden jo allerede er sat op, så hvad er der lige at få support ang.. Har selv sat et par af denne type shops op gennem tiden for venner osv, og ville ikke drømme om at tage penge for det, da det er et job der tager ca 1 time. Ok, hvis vi som her er ude i det er en forretning, 999,- + moms. Men sku ikke 9995,- Virker for mig komplet vanvittigt! Er det bare mig der er helt gal på den, eller ... Er det virkelig ok at rippe "den enlige mor med små børn (for at sætte situationen på spidsen), for alt de ejer, bare fordi hun ikke, som så mange andre pt, kan finde et arbejde ? Jeg ved godt vi alle er interesserede i at tjene penge, men er dette ikke lige groft nok.. Håber at høre hvad i andre syntes ;-) |
Er du sikker på der ikke følger et webdesign, webhotel og andet med.