Jeg kan kaste med stjerner! :)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Mehmet Aslan
Fra
Ecig-Online.dk
Skrevet
16-11-2012 kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Alle, Jeg har lige modtaget en mail fra amino hvori der står at jeg fremover kan kaste med stjerner... :) Det første jeg tænkte da jeg læste overskriften var at drengene nede i dojoen i Japan endelig havde godkendt mig som ninja! :D men da jeg så klikker på overskriften bliver jeg småskuffet, men alligevel lidt glad... :) jeg kan nemlig nu give andre indlæg, ikke brugere, men indlæg, stjerner... :) Nu skal I til at være forsigtige ladies... :) for nu skal der kastes med stjerner... Vh. Mehmet
Svar
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Kom sjovt nok til at tænke på gramsespektrums ninja Bolette da jeg læste din overskrift. :)
Tillykke med dine nye Amino ninja skills. :)
Svar
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Hej, Det siger mig ikke noget... :) Men tak... Vh. Mehmet
Svar
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
http://www.youtube .com/watch?v=d08goLQYzk0
Svar
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Tilmeldt 27. Sep 07
Medieland
Skrevet
16-11-2012 kl. 07:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
HA HA HA , det var satme tider..... Sikke mange klassikkere man kommer i tanke om....især bademestersangen :-)
Svar
Tilmeldt 9. May 11
Tim J. F.
Skrevet
16-11-2012 kl. 08:06
Svar
Åh gud hvor er det dog sjovt
"Du løber rundt i villakvartererne i dit Ninjatøj HVER nat..."
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Har lige lyttet til det :D - Det er for sindssygt jo... A det maaaam? Hahaha :D Vh. Mehmet
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
det giver altid et god positiv med alle disse plus stjerner
man starter altid dagen ud med at sprede en masse positiv stemning gode indlæg og masser af plus stjerner til amino.dk brugerne
Svar