Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback og jeg bliver glad

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino

Jeg vil meget gerne bede om 1-2 min. af din kostbare tid ved, at du lige ser på min hjemmeside omkring tøj til kvinder

Alt konstruktiv kritik vil jeg tage meget glædeligt mod. Er der nogle fejl/småting der falder i øjnene på dig? Fx, design, artikler, SEO, layout, osv. 

Mvh. Gustav - Ha' en go' aften 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 22:10

Elegant og dynamisk side. Kan ikke komme på så mange kritikpunkter, men jeg har dog et par:

- Jeg synes ikke det ser så pænt ud dér, hvor der står "Sponsorer" og så er de der prikker ud. Det ser fedt ud i en hvid boks, men når det flyder på baggrunden ser det ikke så godt ud. Hvis det er muligt, så få din reklame INDEN I sådan en hvid boks.

- Desuden virker det lidt overvældende med den første grå tekst (hvem har skrevet og med hvilke tags).

Et sted står der:

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:42

Hej Christian, 
Tusind tak for din feedback, det er super med noget som jeg kan arbejde videre med!

Jeg kan sagtens se hvad du mener med min widget "sponsorer", der skulle bare et andet sæt øjne til, at opdage det. Jeg prøver at se om jeg kan fikse det.

Christian:

Et sted står der:

Helt sikkert! Det vil jeg starte med, at lave om :) 

Udover det vil jeg sige mange tak for din ros, det er også dejligt at få lidt af.

Mvh. Gustav - Ha' en go' aften 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:47

Fin side :) 

Mht. "sponsorer" synes jeg personligt det skal slettes helt og så lade reklamen stå for sig selv :) 

- Synes også sitet burde oversættes til dansk. + Et fint logo samt favicon :)

Held og lykke med det .:)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:01

Tillykke med din nye side.

Jeg synes, at det er en rigtig flot hjemmeside med et elegant tema.

Jeg har ikke så meget kritik, da jeg synes det hele fungerer. Jeg har dog et lille tip, så du kan få dine besøgende til at komme igen:

- Få lavet en Facebook side (Lav evt. små konkurrencer som kan lokke folk til.

- Opsæt et nyhedsbrev (Lok med gode eksklusive tilbud for alle, der er tilmeldt nyhedsbrevet m.m.)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:03

siden er sådan set okay info

banner hele siden fordel et med kvinde i lidt med modetøj der i end bare sort

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 13:50

Tak for jeres feedback drenge! 

@Simon: Jeg vil helt sikkert arbejde i noget oversættelse samt muligvis et logo. 

@Martin: Supergod ide med facebook site og nyhedsbrev - Tak! 

@Mikael: Du mener, at jeg skal lave artikler om andet end sort tøj? 

Jeg modtager meget gerne endnu mere feedback og kritik! Jeg kunne især godt tænke mig, at en SEO-kyndig person vil tage et hurtigt kig på min side, da jeg ikke får flere unikke besøgende end 5-7 dagligt. 

Jeg kan fornemme, at jeg har nogenlunde styr på temaet og layout delen (dog med et par få rettelser), så jeg vil begynde, at fokusere mere end jeg gør nu, på SEO og linkbuilding delen. 

Kom glad med dit synspunkt på min side. 

Mvh. Gustav - Ha' en go' dag! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:26

Gustav Gade:

Tak for jeres feedback drenge! 

@Mikael: Du mener, at jeg skal lave artikler om andet end sort tøj? 

Mvh. Gustav - Ha' en go' dag! 

det øverste på siden er meget sort , der er et enkelt banner videre anden siden men alt andet øverst oppe er sort , det er det jeg mener

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)