Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - giv mig venligst feed back på ny hjemmeside (nyetableret konsulentvirksomhed)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at starte en konsulentvirksomhed der rådgiver om privatøkonomi. Første udkast til hjemmeside findes nu, den hedder ØkonomiEksperten.dk, jeg håber mange Amino'er vil bruge nogle minutter på at kigge på hjemmesiden og give mig feed back på den.

Jeg glæder mig til at høre jeres dom.

vh

Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Overordnet er det en god start. En fornuftig og enkel hjemmeside.

Dit logo synes jeg ikke passer ind.

Du mangler call to action.

Siden svarer både med og uden www., hvilket giver duplicate content. Det bør rettes med 301 redirect.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 22:13

Rar og enkel side, men dit logo er en kende for pop-smart. Det passer ikke rigtig ind i det seriøse, som hjemmesiden jo helst skulle udstråle, da det handler om folks økonomiske fremtid.

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 22:19

Ser umiddelbart fint ud. 

Er dog enig med Karsten at dit logo ikke passer ind. Det minder mig om noget der skulle være på en side om landbrug.

Jeg har også et lille problem med kontakt boksen på forsiden. Jeg ville personligt nok ændre bogstaverne T E W med nogle små diskrete ikoner der symbolisere de forskellige kontakt muligheder. Men det er nok en smagssag. :)

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:31

En enkel hjemmeside, med et stærkt budskab: "Økonomisk rådgivning til ældre mennesker". Jeg ved ikke om det hvad du har i tankerne, men det er umiddelbart det der ses på forsiden.

Men hvis målgruppe er det aldrende folkefærd, så vil T E og W ikke være gangbar. Der skal simpelthen tænkes for meget over deres betydning, og sammen med brevikonet, så hænger signalerne ikke sammen. :)

Tekst er fint, meget tekst skal dog brydes op i nogle mindre bider med en passende overskrift. Du varierer udtrykket på siderne. På nogle sider bruger du billeder af virkelige personer, på andre bruger du tegnede figurer. Det roder lidt i mit hovedet.

Som nævnt mangler du nogle tydelige call-to-action knapper. Det kan være store og tydelige links der leder brugeren til din kontaktside. 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 22:40

Og så skal man have falkeblik for at spotte dine links :) De er ikke tydelige nok i mine øjne.

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:53
Når man tænker på det produkt du sælger syntes jeg logoet på din kontakt side virker forkert, mere personlig og menneskligt med et rigtigt billede eller ingen ting. Som under hvem er ....

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 23:46

Godaften Uldrik

Efter at have været inde på din hjemmeside synes jeg informationerne og dine tekster er uddybene og gode. Måske kan det deles op i lidt flere afsnit. Dit design synes jeg godt kunne gøres lidt ekstra ved. F.eks. et logo der passer til siden og måske en menubar der har en smule farve der passer til det logo du finder frem til. Ellers en god start på hjemmesiden!

Hvis du vil have et par råd med omkring opbygning af hjemmesiden er du velkommen til at kigge et smut forbi www.Opbygning.dk hvor du kan læse om videoer, linkbuilding, seo, sociale medier osv.   

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:23

få et domæne som hoved domæne uden ø i da visse at sende linket ud mange steder vil det medføre fejl , da ikke alle har mulighed computer og søgemaskiner og nyheds steder med mere er rette mod ø

få jeres cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det vil styrke sidens troværdighed.

social logoer facebook og google plus og twitter er en fordel da folk kan lettere anbefale jeres side likes og plusse den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:56

Hej Karsten

Tak for feed back, jeg finder et nyt logo og får de andre ting rettet.

Venlig hilsen

Ulrik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)