Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til idé med potentiale

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har gået med en idé i et længere stykke tid nu. Har fået lavet en forretningsplan og har fået nogle designere og programører til at udvikle idéen ud fra hvordan jeg ser den bedst. Jeg har forhørt mig angående idéen til de kontakter jeg har der er eksperter inde for området. Som ligeledes bekræfter at idéen har potentiale, men det kræver at den bliver udført på den rigtige måde ellers er den ikke meget værd, omvendt hvis den bliver udviklet og drevet på den rigtige måde kan det blive stort. Der er ikke tale om en webshop. Jeg vil komme meget mere ind på det senere hen hvis det lyder interessant for dig.

Jeg selv er 22 år læser finansøkonom inde på København, har et kæmpe iværksættergen i kroppen og har altid drømt om at skabe noget fra bunden af. Bruger alt den tid jeg har på at finde ud af hvordan jeg hele tiden kan optimere og forbedre idéen og forhindre man laver de første iværksætter fejl.

Jeg søger:

Jeg er stadig ikke 100% klar over hvad jeg søger præcist. Men det skal være en person med drive, tid og overskud til at påtage sig sådan en rolle. Der skal altså lægges rigtig mange timer i det her projekt hvis det skal udføres rigtigt.

Bor i København helst, da det vil gøre det lettere angående at sætte arbejdsweekender op og hele tiden mødes for at diskutere nye idéer til projektet etc.

Hvis det lyder interessant og noget for dig så skriv til mig, giv en ordentlig fortolkning af dig. Kigger ikke på useriøse besvarelser.

Hvis i har nogen spørgsmål skriv endelig.

Kontakt mig enten her eller på mail persson_fcm@hotmail.com

Fortsat god aften

Mvh. Thomas

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:09

Hvordan kan du forvente seriøse bejlere, hvis dit indlæg på ingen måde giver en indikation af, hvad din idé omhandler eller hvilke kompetencer du søger...

Hvis du har fået kortlagt ideen af eksperter, så kast penge efter udvikling og få skabt den næste succes. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 23:14

Idéen er som sådan ret simpel, det er en side der skal gøre det lettere for forbrugere at finde frem til det de søger og der vil så blive brugt andre forretningsmetoder end bare annoncer på siden. Det er dog i meget grove træk.

For mig handler det egentlig mest om, at finde en der er engageret nok og kan finde på idéer til at hele tiden forbedre sitet og gøre det bedre for de besøgende der kommer så antallet af besøgende gerne skulle eskalere. Det betyder ikke så meget for mig om ens speciale er programmør eller sælger typen.

Angående penge, er det ikke alle 22 årige der har den slags penge til at kaste efter et projekt + det er ikke ens betydende at man kaster penge efter noget at det bliver en succes. 

Det her projekt er heller ikke noget nyt og revolutionerne skal det lige siges. Men hvis det bliver lavet ordentlig kan det på sin hvis godt være en slags revolutionerende

Fra Allinge
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Tejn El-Teknik Skrevet kl. 23:38

Lyder Spændende

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 15:18
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:25

Hej
Jeg vil råde dig til at beskrive idéen lidt mere.
Vær ikke bange for at andre tager den!
Husk på det er udførelsen som er afgørende og de helt personlige fordele (fif) behøver du jo ikke øse ud af herinde.
Men hvis du skal have seriøse henvendelser er du nød til at være åben og turde fortælle om idéen du har.

De Bedste Hilsner 

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:24

Jeg går ud fra du ikke søger nogen partner, siden du ikke vil svare på beskeder ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)