Jeg skal bygge ny shop i Wordpress, hvor skal jeg købe temaet ?
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet
15-11-2012 kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man vil bygge en flot og god webshop i Wordpress, hvilke sider skal man så finde disse gode temaer på ?
Jeg vil have en shop med kort betaling fra quickpay, og shoppen skal kunne integreres med GLS pakke lavering.
Kom meget gerne med god info som kan bruges af andre end programmører :-)
Og det må gerne være et sted med en masse dansk forklaring eller let forståeligt.
|
Tilmeldt 27. Jul 12
Hej
Hos woothemes kan du finde mange gode shop themes
Har du brug for hjalp kan vi hjalpe dig hos expresscms
|
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Hej Kingbo,
Prøv med templatemonster.com :)
Vh. Mehmet
|
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Hvis man vil bygge en flot og god webshop i Wordpress, hvilke sider skal man så finde disse gode temaer på ?
http://themeforest.net har nogen rigtig lækre templates, der også kan bruges som shop.
http://www.simplewpthemes.com/ har også nogen lækre temaer, som oven i købet er gratis - men ikke så "shop-agtige."
(ingen af siderne er dog på dansk)
|
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Hej Kingbo,
Tjek dette link ud der findes over 50 themes, special valgte themes du kan vælge imellem. LINK
Held og lykke med det.
Mvh
Cenk Cavdar
|
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Jeg vil også anbefale WooThemes, de har nogle fede designs. Jeg har dog selv købt mit via themeforest.net til min shop med solbriller med overskæg.
|
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet
17-11-2012 kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars
Hvilken udgave vil være bedst at vælge ud af dem der er nedenfor ?
Er det rigtigt at forskellen mellem 70 $ og 150 $ er muligheden for upload af photoshop billede filer og 1 tema mere ?
Hvad ville du vælge af disse tre muligheder ?
Og en andre må også gerne komme med jeres mening i valget eller andre info
|