Okay, tusind tak :) jeg vender tilbage til dig snart! :) |
Tusind tak for svaret ! :) er glad for lidt råd nu hvor jeg selv er ved at prøve mig lidt frem :)
Okay, tusind tak :) jeg vender tilbage til dig snart! :) |
Tusind tak for svaret ! :) er glad for lidt råd nu hvor jeg selv er ved at prøve mig lidt frem :) |
Mht erfaring med Magento er jeg ked af at sige at det ikke nødvendigvis er nok. Kan jo se at nogen webbureauer sprøjter ud med Magentoshops hvor de ikke har lært basal SEO. Og det betyder at Magento-installationen er som i kviksand i Google. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Er glad for at jeg ikke er den eneste der har haft problemer med det. For den side jeg pt. ejer ligger meget pænt på google, temmelig højt og er meget bange for hvad der skulle ske med den når jeg begynder at installere Magento på den - lige nu ligger der noget meget basalt HTML på siden. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, og om der er nogen der har nogle råd, eller nogen "det skal du ikke gøre"-råd. Mvh Alexander |
Den korte version: Lav den nye side på en midlertidig url, som er password-beskyttet, så google ikke indekserer test url'en. Hjemmesiden bør sættes op med almindelige seo, og duplicate content bør minimeres. Det er en god idé at integrere sociale medier. Det er vigtigt du får lavet 301 redirect fra gamle til nye undersider. Når hjemmesiden er færdig og flyttet til den rigtige url, skal google og bing have det nye sitemap. Herefter kan der arbejde med linkbuilding m.m. |
Ikke for at lyde total dum eller noget, så forstod jeg ikke særlig meget af det du skrev. Jeg ved kun meget basalt hvordan man installer magento, og hvordan man retter og bruger backend, jeg ved ikke særlig meget om hvordan man laver "midlertidig url, som er password-beskyttet" og alt det andet med dublering og alt det. |