Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tips/inspiration til et nyt logo

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det ser meget fint ud. På nær navnet som er så langt at jeg ikke kan se det sidste. Så skal du jo bare have lavet det som en Vektor fil så du kan bruge det på dine banner.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 10:47

Hej Michael,

Hvis du vil se det sidste kan du klikke på billedet, så bliver det forstørret.

Ja, hvis "folk" er enige i at det her var en bedre måde at gøre det på, så må jeg finde en som kan lave det til en vektor Smile

P.S. Der er kommet en lille finesse på, som jeg faktisk synes ser helt godt ud, se nedenfor:

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:22

Det er lidt for langt til min smag, hvad med at dyreiconet kom op over teksten? I stedet for solen, kunne man måske prøve med noget som lignede vestjylland? 

Jeg ville nok også prøve at dele vestjysk og dyremagasin op, så de stod på to linjer (især hvis man ikke rykker iconet op over navnet).

Så synes jeg også sloganet er lige cheesy nok, der må i kunne finde på noget bedre. 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 11:48

Hej Tranberg,

Tak for dit input!

Jeg har faktisk slet ikke set det orange icon som en sol, men du har måske ret. Jeg kan dog ikke lige se at vi kan lave det "flot" med vestjylland og to silhuetter af dyrene Smile

MEN.. Det du nævner har fået mig til at rode lidt i det, og jeg har kreeret tre nye logoer, baseret på dine indspark - hvad synes I om dem?

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har nu bestemt at vi bruger det øverste logo af de nye tre - og siger tak til alle som "blandede" sig. Især Brian fra BannerPrint for et par gode fifs på PM Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)