Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rykkergebyr - hvor meget ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars:

Nej, det gør jeg ikke, men jeg undre mig, når jeg får en stjerne for at hjælpe.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:47

Lars Thomsen:

Om nogen giver 1, 2, 3, 4 eller 5 stjerner for det, er vel underordnet? :)

Man hjælper vel ikke andre med forventning om at der kommer noget den anden vej?

så ville stjernesystemet jo være ligegyldigt, mange her kan jo ikke engang se hvem der giver en stjerne, det kræver plus, men jeg er ikke enig i, at at det er ligemeget om nogen giver 1 stjerne for et korrekt svar. Jeg mener man skal være varsom med 1 stjerne og bruge det til nogen der enten går over stregen på det ene eller anden måde eller giver håndfaste råd, som er helt forkerte - så jeg forstår undren, når man som Karsten her, bare kom med et fornuftigt link for at hjælpe - så skal det ikke kunne udløse 1 stjerne i min optik - MEN det kan jo være en ren fejl

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

3 stjerner er i mine øjne slet ikke dumt, tværtimod! Og at en anden så giver 1 stjerne fordi vedkommende syntes det var lige på sømmet med dit link, jamen det er da en skøn ting at vedkommende tilkende giver det i stedet for bare at smile for sig selv og så hoppe videre.

Du må sgu ikke tage det som negativt at få stjerner, det er jo derfor de kalder det stjerne :)

/Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JacobN:

Hej,

3 stjerner er i mine øjne slet ikke dumt, tværtimod! Og at en anden så giver 1 stjerne fordi vedkommende syntes det var lige på sømmet med dit link, jamen det er da en skøn ting at vedkommende tilkende giver det i stedet for bare at smile for sig selv og så hoppe videre.

Du må sgu ikke tage det som negativt at få stjerner, det er jo derfor de kalder det stjerne :)

/Jacob

Du har misforstået stjerne konceptet lidt. 1 stjerne = -4 karma point. Et indlæg giver normalt ca. 3 karma point.

Systemet er ikke helt ligegyldig. Amino bruger stjerne systemet til at udvælge brugere til at deltage i den daglige oprydning i forumet.

På baggrund af karma scoren har Amino tildelt nogle af os nogle ekstra rettigheder, så vi kan deltage med at flytte fejlplaceret indlæg, omdøbe overskrifter, stoppe tilbud fra ikke Plus brugere og helt at stoppe brugere som er gået bananas.

At vi er mange om den opgave er med til at gøre Amino til et forum med et godt indhold og meget lidt spam

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)