Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 3x34 de billigste?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal bruge en lastbil inkl. til at fragte 12 plasttanke på 1,4m*1,4m*1,2m lidt rundt på Sjælland. I første omgang skal den bruges til transport en enkelt fredag og lørdag (de skal bruges til et arrangement hvor de bliver stillet op fredag og tages ned fredag nat eller i løbet af lørdagen). Herefter skal den forhåbentlig bruges meget mere, så snart vi får spredt vores budskab med Cubix (www.cubixbar.dk).

Er 3x34 virkelig den billigste måde at fragte sådanne tanke på? Eller sidder der en Amino der kan give en god pris?

Dbh Lars

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:31

hvad er vægten på disse tank ? Skal de fragtes på 1 gang ? Jeg kan skaffe bil og chauffør uden problem hvis det er - og køre/stop 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:45

køre/stop- betaling pr kørt km. eller pr. stop som aftale

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:06

Jeg ved faktisk ikke hvad de vejer. Men det er tomme tanke, så de vejer relativt lidt i forhold til størrelsen. Du må meget gerne sende mig en privatbesked med priser og info om bilen.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:44

Send mig en pm om, hvor på Sjælland - så kender jeg nogle vognmænd, der kunne være interessante.

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 13:06

genial og billig løsning

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Transport Eksperten Skrevet kl. 00:03

Hej Lars,

Jeg har sendt dig en mail, med en absolute konkurrence dygtig amino pris.

God weekend!

Mvh. Mads Majlund

www.transporteksperten.dk 

www.Eliteclean.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 09:49

Du kan leje en gratis trailer hos Silvan for 1 dag. Det koster 39 kr i forsikring. Alt efter afstandene du skal køre kan det være den bedste løsning. Ved dog ikke lige hvor mange du kan have i en trailer ad gangen.  Idea

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:05

Claus Møller:

Du kan leje en gratis trailer hos Silvan for 1 dag. Det koster 39 kr i forsikring. Alt efter afstandene du skal køre kan det være den bedste løsning. Ved dog ikke lige hvor mange du kan have i en trailer ad gangen.  Idea

Tak for idéen. Afstanden er dog for lang fra punkt B til C og vi kan kun have 1 cube i sådan en trailer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)