Har et hurtigt spørgmål forskudsopgørelsens rubrik 221
Har startet virksomhed og forventer at have et overskud på 30k næste år. Jeg taster derfor 30K i rubrik 221
Tror egentligt at jeg har forstået det, men ku godt lige tænke mig at bekræftet at jeg så i 2013 indregner de 30k i den skat jeg betaler og derfor når året er omme HAR betalt skat af de 30k og derfor kan bruge dem på vingummibamser i den viden at SKAT har fået sin del..
Er igang med at lave den for næste år hvor jeg starter virksomhed. Forventer overskud på 30 k og skriver det derfor i 221
Det jeg så gerne vil have bekræftet er at når vi når til 31/12/2013 og jeg skal gøre regnskabet op (og givet at jeg har tjent de 30 k) så bare kan tage de 30k i lommen, da jeg hen over året har betalt skat af beløbet
Ergo der er betalt skat af beløbet hen over året ?
JEP - enten i form af formindsket fradrag for 2013 hvis du har noget sådan, og det har de fleste - eller i form af 10 b-skatte opkrævninger for 2013 - og du har betalt skat af et overskud på 30.000 kr under året og kan købe vingummibamser for resten som ønsket
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER