Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har ideen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Spisekammeret Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en MEGET stor iværksætter i maven. Jeg brænder for at starte noget op, men jeg har bare ikke IDEEN til det..
Jeg er en ung mand på 27 år, bor i Silkeborg området. Til daglig arbejder jeg som Souschef i Kvickly, og har beskæftiget mig med detail siden 1998. I pereioden har jeg arbejdet som leder 6,5 år, samt 3 år i bestyrelse.

Mine styrker er mit store drive og viljen til sejer, gå på mod, og vilje til at lære.
Jeg er en moderne leder, som ligger stor vægt på kommunikation og samarbejde. Desuden interessere coaching og personlig udvikling mig rigtig meget.
Jeg er købmand til fingerspidserne og brænder for at handle (tjene penge), og er ikke bange for at tage fat.
Jeg er typen der går forresten og fremviser det gode eksempel, og sætter styringen.

Hvis du ligger inde med et super god ide, så skriv endelig.

Spisekammeret - Unikke danske fødevarer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:14

Hej MPO25.

det er en god idé at slå Private beskedder til, hvis du kontaktes direkte.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Fra  Spisekammeret Skrevet kl. 22:16

Hej.. Er lidt ny herinde, sårh hvordan gør jeg det??

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:21

Ret profil -> Debatindstillinger -> Privat Besked indstillinger -> Tillad Private Beskeder fra -> Alle Amino'er -> Gem

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Fra  Spisekammeret Skrevet kl. 22:25

Fedt nok :) Tak tak.. :D

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:17
MPO25,

Du tror at der er en eller flere der har en god idé, og som i stedet for at føre det ud i livet, vil skrive det til dig? :)

- Jeg ved ikke rigtig? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Fra  Spisekammeret Skrevet kl. 18:24

Hej Mehmet.

Måske, måske ikke. :) Jeg er af den holdning at ideer skal have mulighed for at komme frem og blive udfordret.
Det er trods alt det vi skal leve af en skønne dag (At mennesker får ideer, og udvikler dem). Dog er jeg ikke selv den store "ide"-mand, men har viljen til at få ting til at lykkes. Så derfor min lille "reklame".
Jeg kan godt se dit synspunkt, men der er sikkert mange mennesker som går med mange gode ideer, som ikke får lov til at se dagens lys. Og det synes jeg vi skylder de gode ideer - at de får set dagens lys og udvikler sig til en succes eller fiasko. Det er jo trods alt de to muligheder vi har. :)
Tak for din holdning. :) Jeg håber du også kan forstå mig.

Venlig Hilsen
Morten

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:34
Hej Morten,

Jeg forstår dig godt :) Men tænker at hvis der sidder nogen derude med en god ide... Eller bare en ide... Så passer de nok ret godt på den? :)

Jeg foreslår at du sætter dig ned, og laver lidt brainstorm på et tidspunkt? Lav en liste med alle de ting du godt kan lide at bruge tid på... Så kommer ideen nok snigende af sig selv...? :)

- Det kommer... Så længe du ikke er alt for kritisk :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Fra  Spisekammeret Skrevet kl. 18:38

Hej igen. :)

Hvordan startede du selv? Blot for at få noget sparring. :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:42
Hej,

Hvis du griner, så får du en bitch-slap, ok? :)

- Jeg sad med en ecigaret i hånden, da jeg fik ideen... :D Det er ikke vildt stort endnu... :) Men det kommer nok, håber jeg... :)

Vh. Mehmet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)