Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnementsbetalinger, NETS og Euroline

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Er der nogen af jer, der har erfaringer med at stable abonnementsbetalinger op sammen med NETS og Euroline. Med det mener jeg;

1. Kan det lade sig gøre?
  2. Skal man stille et kæmpe depositum eller lignende?
  3. Andet?
Alle erfaringer med selve betalingsdelen af abonnementer modtages med kyshånd!
Hurtigt edit: Jeg ved, det kan lade sig gøre, men jeg vil gerne lige høre fra dem, der evt. har gjort det i forvejen og kan fortælle mig lidt om det andet end hvad NETS selv skriver :-)
Mvh. Halfdan
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:58

Hvilken type abonnement forretning skal du lave ?

Fordi der er meget stor forskel på hvilke type forretninger som de vil have ind og ikke. Du vil med høj sandsynlighed skulle stille sikkerhed hvis du er nystartet.

Det som kan tale for at du ikke skal stille sikkerhed, er at din forretning ikke er i den høje risiko. Hvis de vurdere den risikabel, kommer du ikke uden om sikkerhedsstillelse.

Jeg kan hjælpe dig med en platform, hvor du op i mod euroline, PBS og betalings gateways osv. kan tage i mod abonnement betalinger mv. nemt og sikkert inkl. al den nødvendige know how i en branche som kræver stor viden omkring betalinger mv. Hvis det kunne have interesse så kontakt mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I har mulighed for gennem vores system og API/webservice at håndtere abonnementsbetalinger og lave kald om trækning direkte fra jeres system. Dette beskriver vi også i vores dokumentation: http://tech.epay.dk/17/ 

Vedr. håndtering af abonnementsløsning vil jeg høre hvad du mener med om det kan lade sig gøre? Er det aftale, håndtering eller implementering af abonnementsløsning? Er jeres løsning på hjemmesiden en I selv laver eller er den baseret på Open Source? For vedr. abonnementsmoduler/systemer findes der jo mange færdige løsninger man kan implementere, som kan håndtere dette. 

Hvis I skal gennemføre jeres betalinger som abonnementsbetalinger, er det vores Business løsning I skal tilkøbe og vi beskriver de krav der er til abonnementsløsningen (fra indløseren) her: http://www.epay.dk/tilvalg-til-betalingsloesning/abonnementsbetalinger.asp 

Har også vedhæftet et eksempel på hvordan I kan opbygge jeres betingelser (men med forbehold for at I skal sikre jer, hvad I ønsker at der skal aftales med kunden i disse, ved at vende det med en advokat). 

4520.abonnementsbetingelser EKSEMPEL.txt

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)