Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gak i låget? Webshop med unikt design til hidtil uhørt lav pris

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lidt kapacitet i overskud, derfor udbyder vi nu vores webshopløsning til en fuldstændig vanvittig pris. Shoppen er meget omfattende og kan stort set alt. Der er betalingsgateway med i prisen til at modtage Visa/Dankort, MasterCard samt div. udenlandske kreditkort. Der er understøttelse for DIBS samt 20 andre gateways.

Du får MEGET for pengene. Vi designer en shop, der passer til din målgruppe - vi giver dig 12 måneders support pr. email og vi vil gøre alt for du får succes med e-handel. Jo mere succes du har, jo bedre reference har vi.

Shopsystemet er amerikansk og vi har oversat storefronten til dansk - administrationsdelen af shoppen er på engelsk.

Shoppen udstøtter +20.000 produkter.
Ubegrænset antal kategorier.
Systemet er 100% open source - så alt kan tilrettes.
Du kan sælge gavekort.
Ku kan sælge downloads (f.eks. ebøger, serviceaftaler m.v.)
Lave B2B log-in eller andre log-in muligheder med tilpassede sider/priser.
Indbygget CMS.
Meget enkel SEO på alle sider.
Sælge i flere valutaer.
Avanceret statistik - ned i mindste detalje.

Der er et hav af andre muligheder, som jeg selv synes du skal kigge på her.

Vi har kapacitet til at lave nogle få shops til en helt vanvittig pris. Normalpris kr. 9.995,- Til de meget hurtige er prisen: 3.495,- Du sparer altså kr. 6.500,-

Ja, det er helt gak så det kræver også en hurtig reaktion - vi stopper dette tilbud, så snart vi er booket op. Du ejer selv din egen shop, der er ingen ekstraudgifter til "udvidelsespakker" og andet pjat. Du får automatisk opdateret din shopsoftware, når der kommer nye versioner.

Du kan evt. se en shop vi er i gang med at udvikle her.

Send en PM hvis det har interesse - stil gerne spørgsmål i tråden. Bestilling skal foretages via vores website med rabatkoden: GAK

Bestilling kan ske her:
Der er et hav af andre muligheder, som jeg selv synes du skal kigge på her.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tillader mig lige skubbe denne tråd lidt op i debatten - vi har stadig kapacitet til endnu et par shops til denne vanvittige pris.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:24

Tak for alle de fine henvendelser og ikke mindst ordrer. Der er stadig kapacitet til et par ekstra webshops til denne lave pris, men du skal være hurtig :)

God weekend.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Et unikt design? Kan I fremvise eksempler herpå? Den, I er ved at udvikle, kan jeg ikke komme ind på. Og ville i øvrigt også foretrække at se en færdig weshop!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 15:53

Her!

http://wuuzuu.com/avactis-images/TEMPLATE_TAB.png

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:14

Hej.

Hvilket Open source system er det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Et unikt design? Kan I fremvise eksempler herpå? Den, I er ved at udvikle, kan jeg ikke komme ind på. Og ville i øvrigt også foretrække at se en færdig weshop!

Jeg tror der er rigtigt mange fine referencer, på kørende shops, for trådstarter har været meget aktiv med salgstråde herpå Amino de sidste 4 måneder.
Personligt glæder jeg mig meget til at se hvilken kvalitet han leverer. Baren er sat højt, for han har i flg. tråde talt næsten ned, til dem der leverer billigere og efter andre metoder.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:23

Here we go again! Dette er en tilbudstråd og ikke en debattråd om hvordan jeg har ytret mig i andre tråde. Tag lige og respekter det, på trods af vores uenighed i andre debatter. På forhånd tak!

Personer der ønsker referencer eller anden viden om systemet er velkomne til at skrive på mail eller kontakte mig via PM her på sitet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Jeg tror der er rigtigt mange fine referencer, på kørende shops, for trådstarter har været meget aktiv med salgstråde herpå Amino de sidste 4 måneder.

Jeg skal ikke gøre mig til andres personlige smagsdommer. Det eksempel, der er linket til, er slet ikke på det niveau, jeg selv ønsker i forbindelse med en webshop. Men som nævnt, det er jo smag og behag, og den enkelte person, der må vurdere, om det er et lækkert og unikt design eller ej.

Lundsby:
Personligt glæder jeg mig meget til at se hvilken kvalitet han leverer. Baren er sat højt, for han har i flg. tråde talt næsten ned, til dem der leverer billigere og efter andre metoder.

Fornemmer jeg lidt spydighed her? :-). Jeg kender ikke trådstarter og mindes ikke hans andre tråde, men kan næsten regne ud, at han virkelig har noget at leve op til i forhold til, hvad han har ytret i tidligere tråde.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:28

Thomas:

Here we go again! Dette er en tilbudstråd og ikke en debattråd om hvordan jeg har ytret mig i andre tråde. Tag lige og respekter det, på trods af vores uenighed i andre debatter. På forhånd tak!

Personer der ønsker referencer eller anden viden om systemet er velkomne til at skrive på mail eller kontakte mig via PM her på sitet.

Var så heller ikke derfor, jeg spurgte om et link. Jeg kunne bare ikke lige umiddelbart finde eksempler på jeres arbejde. Egentlig ligeglad med hvad du tidligere har skrevet, hvis der er substans bag ordene.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)